d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ctrl + V Topicen
Prev167891062Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 27 2009 10:59am
I'm a monkey, I'm a monkey, I'm a monkey, I'm a monkey.

This post was edited by Marcusd0 on Nov 27 2009 11:00am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 27 2009 12:00pm
328875
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Nov 27 2009 12:20pm
http://www.dt.se/multimedia/archive/00123/borlangeslucia_123607a.pdf japp, den hade jag :) syrran är en lucia-kandidat där jag bor, hehe rösta på henne! Nr 6 :D
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold: 84.70
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 27 2009 12:32pm
Quote (SyB_BaM @ 27 Nov 2009 19:20)
http://www.dt.se/multimedia/archive/00123/borlangeslucia_123607a.pdf  japp, den hade jag :) syrran är en lucia-kandidat där jag bor, hehe rösta på henne! Nr 6 :D


4 av dom såg efterblivna ut xd BRB stalkar din syrra! :ph34r:
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Nov 27 2009 12:35pm
why remove my exp ???
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 27 2009 12:39pm
"Under depressionen drivs en fattig familj, Joad, från sitt hem. De söker sig mot Kalifornien tillsammans med tusentals andra familjer som drivits bort från sina gårdar. Väl i Kalifornien märker de att det är ont om jobb och de jobb som finns är kraftigt underbetalda. Joads blir tvungna att leva i fattigdom med krossade drömmar medan familjen splittras och löses upp."
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 27 2009 12:45pm
Quote (Makta @ 27 Nov 2009 19:32)
4 av dom såg efterblivna ut xd BRB stalkar din syrra!  :ph34r:


7, 5, 2, 4 såg retarded ut.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Nov 27 2009 12:58pm
Quote (snoramej @ Nov 27 2009 06:45pm)
7, 5, 2, 4 såg retarded ut.


Men min syrra nr 6 e finast ofc :wub:
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 27 2009 01:03pm
Quote (SyB_BaM @ Nov 27 2009 07:58pm)
Men min syrra nr 6 e finast ofc :wub:


Incest, I smell it ^
I vilket fall såg hon lätt bäst ut. Du gieb?!
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891062Next
Add Reply New Topic New Poll