d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad är De Mest Pinsamma Saken Ni Gjort/hänt? > Pinsamma Stunder --> Fett
Prev167891023Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 2,033.00
Nov 17 2009 03:11pm
i 7an gick jag runt med kajal en hel jävla skoldag :p

de e väl typ de pinsamaste ^^
Member
Gold: 0.00
Nov 17 2009 03:36pm
xD Fan trodde inte ni hade gjort sånna grejor :O Nu när jag vet det kan ju jag också säga =))))))

Aldrig blivit påkommen :D
Min polares syra och jag var i hennes rum och jag höll på var inne pricis när jag var inne så kom hennes bror och mamma in utan att knacka så snabbt som fan la jag mig brevid henne och lossades som om vi inte hade gjort nåt. Fast tror att dom visste... Jag och han är fortfarande polare dock :D

När det här hände så var båda aningen på värkade
Member
Gold: 6,545.00
Nov 18 2009 12:25am
En gång skulle jag gå och hämta mer mat i matsalen. Jag gick och lasta på tallriken osv :) när jag skulle gå till mitt bord igen så klev jag på en sån där moror som ligger i vatten i matsalen :P nån jävel hade tappat den och sen halka jag på den :D haha
Member
Gold: 1,260.79
Nov 18 2009 01:34am
Det pinsammaste jag varit med om, dock var det inte jag själv utan en vän det hände
Sunny beach 2005.
Ett par bulgariska luder vill att en vän Nils skulle köpa sextjänster av dom (dom går på de svaga dom där luderna!) men nils är så snäll och vågar inte säga Nej och häver istället ur sig att jag är hans pojkvän och att tjejjer inte intresserar honom, så de tittar på mig och jag svarar: No he's not.
Helt plötsligt blir det ett jävla liv, man hör ord som "lier" LIER" skrikas till höger och vänster, när folk klungan skingras så ser jag stackars Nils ligga på marken.
Nils blev nerslagen av 2 bulgariska luder på ca 1.50 och 40kg styck.

Klart ett av mina roligaste minnen.

This post was edited by Dsvensk on Nov 18 2009 01:38am
Member
Gold: 1,029.08
Nov 18 2009 03:39am
haha min mamma är inblandad i denna historia med

jag var på bali, vi hade tagit nån båt ut till något jävla turistställe långt ut åt helvete. efter att vi varit där en stund så tog jag en cola, och plötsligt kände jag hur hela jävla magen bara vände sig och jag blev verkligen akut skitnödig. jag sprang runt överallt och letade efter en toa. på hela ön fanns där bara en jävla toa, och det var en sån där ståtoalett med typ en hink vatten jämte som man skulle spola med. torka fick man göra med näven. Iaf, nöden hade ingen lag, så jag fick springa in där och jag sprutlakerade hela jävla väggen haha xd sen kom såklart min mamma in där för där va ju inget lås eller nått. så jävla förnedrande och pinsam situation ;P
Member
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 18 2009 05:58am
Quote (BraSma @ Nov 18 2009 09:39am)
haha min mamma är inblandad i denna historia med

jag var på bali, vi hade tagit nån båt ut till något jävla turistställe långt ut åt helvete. efter att vi varit där en stund så tog jag en cola, och plötsligt kände jag hur hela jävla magen bara vände sig och jag blev verkligen akut skitnödig. jag sprang runt överallt och letade efter en toa. på hela ön fanns där bara en jävla toa, och det var en sån där ståtoalett med typ en hink vatten jämte som man skulle spola med. torka fick man göra med näven. Iaf, nöden hade ingen lag, så jag fick springa in där och jag sprutlakerade hela jävla väggen haha xd sen kom såklart min mamma in där för där va ju inget lås eller nått. så jävla förnedrande och pinsam situation ;P

hahhahaa ;D

Har många storys om skitnödighet:P
Member
Gold: 2,069.00
Nov 18 2009 06:03am
Lol får väl köra en jag med då.

Det var lite pinsamt idag, jag hade idrott och vi skulle köra stryke träning med varandra.
Och man skulle hålla upp den andra runt sin midja och den skulle hålla med sina ben runt sig.
Och jag är/var sjukt trött i benen sen gårdagens pass, och han jag körde med är kroppsbyggare typ
så han är tung pga så många muskler o det så jag tappade han o ramlade, lol.
Sen är inte jag stark heller, är klen. ^^
Member
Nov 18 2009 06:19am
Quote (Skagvardd @ Nov 17 2009 09:36pm)
xD Fan trodde inte ni hade gjort sånna grejor :O Nu när jag vet det kan ju jag också säga =))))))

Aldrig blivit påkommen :D
Min polares syra och jag var i hennes rum och jag höll på var inne pricis när jag var inne så kom hennes broroch mamma in utan att knacka så snabbt som fan la jag mig brevid henne och lossades som om vi inte hade gjort nåt. Fast tror att dom visste... Jag och han är fortfarande polare dock :D

När det här hände så var båda aningen på värkade

kk

This post was edited by ankiie on Nov 18 2009 06:19am
Member
Nov 18 2009 08:05am
Quote (Litttle_Brother @ 18 Nov 2009 13:03)
Lol får väl köra en jag med då.

Det var lite pinsamt idag, jag hade idrott och vi skulle köra stryke träning med varandra.
Och man skulle hålla upp den andra runt sin midja och den skulle hålla med sina ben runt sig.
Och jag är/var sjukt trött i benen sen gårdagens pass, och han jag körde med är kroppsbyggare typ
så han är tung pga så många muskler o det så jag tappade han o ramlade, lol.
Sen är inte jag stark heller, är klen. ^^

HAHA, vad fan har ni för lärare som får göra såna övningar? Eller missuppfattade jag? :angel:
Member
Gold: 2,069.00
Nov 18 2009 08:07am
Quote (Simun @ 18 Nov 2009 15:05)
HAHA, vad fan har ni för lärare som får göra såna övningar? Eller missuppfattade jag? :angel:

Asså man om jag står rakt upp (lite bakåtlutad också) och sen den andra ska ha benen i kors runt min midja, och sen typ "göra sit ups" i luften när han håller/hänger runt mig med sina ben.

Förstår du? :P

Iaf är jag inte stark och är skit trött i ben sen igår, + att det där var sista övningen på passet så var helt slutkörd då :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891023Next
Add Reply New Topic New Poll