Quote (Litttle_Brother @ 18 Nov 2009 13:03)
Lol får väl köra en jag med då.
Det var lite pinsamt idag, jag hade idrott och vi skulle köra stryke träning med varandra.
Och man skulle hålla upp den andra runt sin midja och den skulle hålla med sina ben runt sig.
Och jag är/var sjukt trött i benen sen gårdagens pass, och han jag körde med är kroppsbyggare typ
så han är tung pga så många muskler o det så jag tappade han o ramlade, lol.
Sen är inte jag stark heller, är klen. ^^
HAHA, vad fan har ni för lärare som får göra såna övningar? Eller missuppfattade jag?
