Quote (WarTiQuZ @ Nov 16 2009 04:27pm)
du e la ba 14 eller nått sånt? inte levt så jävla länge me andra ord
äääh va fan tycker alla får göra va dom vill, tycker ba de e töntigt när man separ loss på internet o säger man ska krossa folk o skit. de visar ba villken liten pondus man har igentligen. han är ingen gangster, han har nog aldrig slagits och om han gjort de så va de antagligen sitt-ansikte-imot-din-näve tekniken..
När man ska skrivrer på det sättet ser man ju rakt igenom.
"EY MANNEN FAN DU RÖKT SPICE EN GÅNG PÅ 1ÅR FAN JEFLA FJOLLA DU ÄR ASSO"
@hormil, sälja röka är väl helt ok dock inte så mycke pengar i det. sälja tyngre grejer = feta cash men en "normal" människa borde få grymt dåligt samvete