d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Friday, Damn är Sjuk Saknar O Puffa.. > Puffpuff Giveeeeeeeeeeeee
Prev167891019Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,323
Joined: May 26 2006
Gold: 0.38
Nov 16 2009 10:18am
nu gick han o hämta sin puffra :S
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Nov 16 2009 10:19am
Quote (WarTiQuZ @ Nov 16 2009 04:18pm)
nu gick han o hämta sin puffra :S


Han ringde dano acar STOR TUNG BIFF KRIMINELL

Quote (Simun @ Nov 16 2009 04:12pm)
OKEJ?
Du säger ju att man inte är cool för att man röker på 24/7, nu är EmiJ tönt för att du har fått för dig att han röker spice 1 gång per år. Hade han varit coolare om han rökte gräs flera gånger i veckan eller? Du talar mot dig själv.
Du är ju riktigt blåst.
Ska läsa igenom resten av dina kommentarer i den här tråden nu och fista dig ännu mer.

edit: jag orkar inte ens dumförklara dig mer, du gör det så bra själv så :thumbsup:


^_^
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 16 2009 10:21am
Quote (EmiJ @ Nov 16 2009 05:19pm)
Han ringde dano acar STOR TUNG BIFF KRIMINELL



^_^


hahahahaha


bästa topicen på länge
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 16 2009 10:23am
Quote (WarTiQuZ @ 16 Nov 2009 17:18)
nu gick han o hämta sin puffra :S


neej snälla jag har inte gjort nått förlåt visste inte :(
Member
Posts: 2,871
Joined: Jul 28 2009
Gold: 6,545.00
Nov 16 2009 10:23am
tönter som håller på med sånt skit . ^^ sälja är nice men inte röka själv.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 16 2009 10:24am
Quote (EmiJ @ 16 Nov 2009 17:19)
Han ringde dano acar STOR TUNG BIFF KRIMINELL



^_^


xd
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 16 2009 10:27am
Gore grind > gansta
Member
Posts: 6,323
Joined: May 26 2006
Gold: 0.38
Nov 16 2009 10:27am
Quote (H0rmil @ Nov 16 2009 04:23pm)
tönter som håller på med sånt skit . ^^ sälja är nice men inte röka själv.


du e la ba 14 eller nått sånt? inte levt så jävla länge me andra ord :P

äääh va fan tycker alla får göra va dom vill, tycker ba de e töntigt när man separ loss på internet o säger man ska krossa folk o skit. de visar ba villken liten pondus man har igentligen. han är ingen gangster, han har nog aldrig slagits och om han gjort de så va de antagligen sitt-ansikte-imot-din-näve tekniken..
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 16 2009 10:28am
Quote (WarTiQuZ @ 16 Nov 2009 17:27)
du e la ba 14 eller nått sånt? inte levt så jävla länge me andra ord :P

äääh va fan tycker alla får göra va dom vill, tycker ba de e töntigt när man separ loss på internet o säger man ska krossa folk o skit. de visar ba villken liten pondus man har igentligen. han är ingen gangster, han har nog aldrig slagits och om han gjort de så va de antagligen sitt-ansikte-imot-din-näve tekniken..


han sa att han hade rånat skolan skol kiosk :( :)
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Nov 16 2009 10:31am
Quote (WarTiQuZ @ Nov 16 2009 04:27pm)
du e la ba 14 eller nått sånt? inte levt så jävla länge me andra ord :P

äääh va fan tycker alla får göra va dom vill, tycker ba de e töntigt när man separ loss på internet o säger man ska krossa folk o skit. de visar ba villken liten pondus man har igentligen. han är ingen gangster, han har nog aldrig slagits och om han gjort de så va de antagligen sitt-ansikte-imot-din-näve tekniken..


När man ska skrivrer på det sättet ser man ju rakt igenom.
"EY MANNEN FAN DU RÖKT SPICE EN GÅNG PÅ 1ÅR FAN JEFLA FJOLLA DU ÄR ASSO"

@hormil, sälja röka är väl helt ok dock inte så mycke pengar i det. sälja tyngre grejer = feta cash men en "normal" människa borde få grymt dåligt samvete
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891019Next
Closed New Topic New Poll