Quote (heartless10 @ Wed, Aug 26 2009, 07:55pm)
ursäkta men det ända jag gjorde i början var å försöka fixa mer viewers.
sen så gjorde en annan mig förbannad.
har ni agg mot mig ok jag har inte det mot er.
jag har bara kul som in i fan

Quote (heartless10 @ Wed, Aug 26 2009, 07:16pm)
jag är mer svensk en vad du nånsin kmr att bli.
Å jag har inte dyselexi din jävla retard.
SÅ SLUTA SPAMMA MIN TOPIC
jävla snobb
Ser inte ut som att du har så kul.