d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hahaha
Prev167891051Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 11:44am
ööö nej
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 7.96
Trader: Trusted
Feb 9 2009 11:45am
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 18:43)
ristvall gö släng dig i väggen


jag kommer snart och slänger ut dig på vägen!
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 11:45am
du det kåstar ingenting för jag vill inte bli polare med sånna noobs
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 7.96
Trader: Trusted
Feb 9 2009 11:46am
Quote (SpAz. @ Mon, 9 Feb 2009, 18:44)
Vouch!
SyB_OsT vad kostar det att vara polare med dig på d2jsp?


dina 0.34fg räcker nog för att bli vän med honom,..
lr så är det gratis eftersom han är så jävla billig och säljer sig för 100fg..

är du tillbaka nu jesper lr ska du bara sitta och mögla lite i denna topicen?? biggrin.gif
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 7.96
Trader: Trusted
Feb 9 2009 11:47am
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 18:45)
du det kåstar ingenting för jag vill inte bli polare med sånna noobs


det "kåstar ingenting" wink.gif
haha och nu kallar han spaz noob ^^ hahahaha ^^

du lär inte hitta många mer svenskar som kan så mkt om d2 som han tongue.gif hahah ^^
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Feb 9 2009 11:48am
Funfun smile.gif))))))))

Haha, ristvall ! heart.gif :lol

afk 30min

This post was edited by EmiJ on Feb 9 2009 11:48am
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Feb 9 2009 11:50am
Quote (EmiJ @ Mon, 9 Feb 2009, 19:48)
Funfun smile.gif))))))))

Haha, ristvall ! heart.gif :lol

afk 30min

vem bryr sig ifall du går afk 30 min ?
de e ju inte så att världen går under ?
eller?
noob emil NOOOOOOOOOB

dööö noob

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


TIXON?

This post was edited by 1000 on Feb 9 2009 11:51am
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 7.96
Trader: Trusted
Feb 9 2009 11:56am
Quote (1000 @ Mon, 9 Feb 2009, 18:50)
vem bryr sig ifall du går afk 30 min ?
de e ju inte så att världen går under ?
eller?
noob emil NOOOOOOOOOB

dööö noob

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


TIXON?


no need rage against emij smile.gif heart.gif
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Feb 9 2009 11:56am
jag lolade biggrin.gif

Och hej 1000 smile.gif

vilket cepe ni har hittat biggrin.gif

This post was edited by Tixon on Feb 9 2009 11:56am
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Feb 9 2009 11:57am
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 19:45)
du det kåstar ingenting för jag vill inte bli polare med sånna noobs


sad.gif komigen
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891051Next
Add Reply New Topic New Poll