Quote (PlaaD @ May 11 2014 02:25pm)
10/5
J-SM.
Böj
160 - OOO
172.5 - XXX, fotleden kuka ur, kunde inte slutföra lyftet.
-, stod över.
Bänk
90 - OOO
100 - OOO
105 - XXX, all energi försvann vid utlåsningen, fatta inte riktigt vad som hände...
Mark
210 - OOO
225 - OOO
235 - XXX, valkar släppte på vänsterhanden så stången tappades. Typiskt då det var precis vid utlåsningen med.
Överlag skitdålig tävling, huvudvärk hela dagen (påverkade inte jättemycket) och att fotleden skulle börja krångla.
Blev väl typ 30kg mindre i totalen än planerat.
Riktigt fittigt att allt ska gå åt helvete på en stor tävling. Baserat på hur 160 på ingången kändes och hur 172.5 kändes innan fotleden kuka ur skulle jag lätt haft 185 i böjen.
Vågade inte gå fullt ut i marken heller (planen va ju 240), men det spelade ingen roll då det var valkar som släppte.
Aja, får hoppas att fotleden är i funktion nu på lördag när Serie 2 går.
hade kunnat komma o kolla, hörde det var i Örebro men du skrev inte var & när