d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1698699700701702820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 11 2014 08:25am
10/5

J-SM.

Böj
160 - OOO
172.5 - XXX, fotleden kuka ur, kunde inte slutföra lyftet.
-, stod över.

Bänk
90 - OOO
100 - OOO
105 - XXX, all energi försvann vid utlåsningen, fatta inte riktigt vad som hände...

Mark
210 - OOO
225 - OOO
235 - XXX, valkar släppte på vänsterhanden så stången tappades. Typiskt då det var precis vid utlåsningen med.

Överlag skitdålig tävling, huvudvärk hela dagen (påverkade inte jättemycket) och att fotleden skulle börja krångla.

Blev väl typ 30kg mindre i totalen än planerat.
Riktigt fittigt att allt ska gå åt helvete på en stor tävling. Baserat på hur 160 på ingången kändes och hur 172.5 kändes innan fotleden kuka ur skulle jag lätt haft 185 i böjen.
Vågade inte gå fullt ut i marken heller (planen va ju 240), men det spelade ingen roll då det var valkar som släppte.

Aja, får hoppas att fotleden är i funktion nu på lördag när Serie 2 går.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
May 11 2014 11:39am
Quote (PlaaD @ May 11 2014 02:25pm)
10/5

J-SM.

Böj
160 - OOO
172.5 - XXX, fotleden kuka ur, kunde inte slutföra lyftet.
-, stod över.

Bänk
90 - OOO
100 - OOO
105 - XXX, all energi försvann vid utlåsningen, fatta inte riktigt vad som hände...

Mark
210 - OOO
225 - OOO
235 - XXX, valkar släppte på vänsterhanden så stången tappades. Typiskt då det var precis vid utlåsningen med.

Överlag skitdålig tävling, huvudvärk hela dagen (påverkade inte jättemycket) och att fotleden skulle börja krångla.

Blev väl typ 30kg mindre i totalen än planerat.
Riktigt fittigt att allt ska gå åt helvete på en stor tävling. Baserat på hur 160 på ingången kändes och hur 172.5 kändes innan fotleden kuka ur skulle jag lätt haft 185 i böjen.
Vågade inte gå fullt ut i marken heller (planen va ju 240), men det spelade ingen roll då det var valkar som släppte.

Aja, får hoppas att fotleden är i funktion nu på lördag när Serie 2 går.


hade kunnat komma o kolla, hörde det var i Örebro men du skrev inte var & när :mellow:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 11 2014 06:33pm
Quote (ankiie @ 11 May 2014 18:39)
hade kunnat komma o kolla, hörde det var i Örebro men du skrev inte var & när  :mellow:


Ah det va ju ÖKK som anordna det så det var i Idrottens Hus (bredvid Berhns).
Tänkte inte så mycket på att skriva då jag va mer upptagen med att ta mig dit ^^
Kom på när jag åkte att jag har flera polare som bor/pluggar i Örebro som man kanske kunnat dra dit.

Captain Hindsight.

This post was edited by PlaaD on May 11 2014 06:34pm
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
May 12 2014 01:48am
Quote (PlaaD @ May 12 2014 12:33am)
Ah det va ju ÖKK som anordna det så det var i Idrottens Hus (bredvid Berhns).
Tänkte inte så mycket på att skriva då jag va mer upptagen med att ta mig dit ^^
Kom på när jag åkte att jag har flera polare som bor/pluggar i Örebro som man kanske kunnat dra dit.

Captain Hindsight.


får bli en annan gång då :)
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,571.37
Trader: Trusted
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
May 13 2014 05:15pm
hatar asfeta personer som styrketränar, spring lite på löpbandet istället o sluta äta
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 13 2014 05:21pm
Quote (R4mses @ 14 May 2014 01:15)
hatar asfeta personer som styrketränar, spring lite på löpbandet istället o sluta äta


Är du butthurt för att till synes otränade personer lyfter mer än du?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 13 2014 05:21pm
Quote (R4mses @ 14 May 2014 00:15)
hatar asfeta personer som styrketränar, spring lite på löpbandet istället o sluta äta


Låter som något en riktigt svag person skulle säga.
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
May 13 2014 05:25pm
förstår inte hur tjockisar kan vara stolta över hur mycket de kan lyfta bara..
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 13 2014 05:30pm
Quote (R4mses @ 14 May 2014 00:25)
förstår inte hur tjockisar kan vara stolta över hur mycket de kan lyfta bara..


Varför inte?
Ska enbart folk som tävlar i typ athletic fitness aka baddräktsmode som har 0 funktionalitet men ser bra ut från midjan upp va stolta över träningen?
Jag förstår mig inte riktigt på de flesta av dina posts som har med träning att göra.

E: Kan väl tillägga att jag inte gillar feta personer överlag men när man är stor av en anledning, såsom styrkesporter så tycker jag enbart det är coolt.
Skulle lätt ta Benedikt Magnussons kropp alla dagar i veckan om jag blev lika stark som han är.

This post was edited by PlaaD on May 13 2014 05:38pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1698699700701702820Next
Add Reply New Topic New Poll