Quote (Litttle_Brother @ 13 Apr 2014 11:57)
Dagens Fråga:
Nu undrar Litttle_sister över en annan grej.
Kreatin, skall man använda de vid styrketräning enligt er?
Hur bra är det, vad är det bra för?
Finns det nå bi-effekter med det? Det jag har hört är
att man får tunnare hår/håravfall av det, sant eller ej?
Tack för svar.
anki gav ett mycket bra svar, ska dock tillägga att det kallas vatten muskler, binder väl vätska i musklerna om inte jag minns helt galet?
och en sak som han missade, kroppen tillverkar ju eget kreatin, fast bara 0,2g men kan ta vara på 2g. så det man gör är att ge det mer (visst stämmer det pojkar?)
Quote (PlaaD @ 14 Apr 2014 18:58)
Det är krav på trikå på tävling. Detta var dock en klubbtävling så man får ha på sig vad som helst men jag föredrar att ha den då det är skönt att lyfta i

Du måste ha ett ''matchställ'' i alla sporter.
kan du inte ha den på nästa jsp träff? fast en vit
This post was edited by Chefen on Apr 14 2014 01:28pm