d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev168697071724356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 16 2013 01:41pm
Sitter och författar ett brev om adelsförbud som ska skickas till en vän.
Vi hittade gamla lagar om tvångssterilisering av sinnesslöa som vi nyttjar.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 16 2013 01:52pm
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=1029007

rofl, denna kille ville att jag skulle skicka först vid ett trade. xD

Behöver aldrig skicka först till folk i vanliga fall.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 16 2013 01:52pm
någon som vill lira warsow instagib? jag och giraff lirar lite =D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 16 2013 01:55pm
Vilken härlig dag :))

Eller vad tycker ni? =)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 16 2013 01:56pm
Quote (Fil @ Nov 16 2013 08:41pm)
Sitter och författar ett brev om adelsförbud som ska skickas till en vän.
Vi hittade gamla lagar om tvångssterilisering av sinnesslöa som vi nyttjar.


Menar du Avel?

Eller är det jag som knarkar?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 16 2013 02:12pm
Quote (Svartermetalisk @ 16 Nov 2013 21:56)
Menar du Avel?

Eller är det jag som knarkar?


Avel, stämmer. Skriver från telefon numera
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Nov 16 2013 05:38pm
Fniss, fimpade nyss Andy med soloplayed selffound nostatted gubbe på b.net.
#assasoop #svårtspel

This post was edited by Giraff on Nov 16 2013 05:38pm
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 16 2013 07:06pm
Gn
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 16 2013 10:02pm
Sååja, skitbra kväll på krogen. Började med att jag plockade ut 1500kr från en vegas automat. Så bestämde mig för att spendera allt på krogen då, en hyffsat billig krog. Bjöd lite till alla i sällskapet dvs ca 9pers. Samt en person (barndomsvän) som fick ta shottar med mig då, alla möjliga udda. Bland annat sambuca + baileys, hur grym shot som helst. Rekommenderas, är i lager typ och smakerna är riktigt bra där. nomnom 6:a shot för 120kr st. haha.. pengar gick åt bra iaf. har kvar ca 140kr efter kvällen! och hade ca 200kr när jag klev in där, så helkväll på krogen med massa kul för den summan.. npnp!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 16 2013 10:10pm
Quote (berhemuli @ Nov 17 2013 05:02am)
Sååja, skitbra kväll på krogen. Började med att jag plockade ut 1500kr från en vegas automat. Så bestämde mig för att spendera allt på krogen då, en hyffsat billig krog. Bjöd lite till alla i sällskapet dvs ca 9pers. Samt en person (barndomsvän) som fick ta shottar med mig då, alla möjliga udda. Bland annat sambuca + baileys, hur grym shot som helst. Rekommenderas, är i lager typ och smakerna är riktigt bra där. nomnom  6:a shot för 120kr st. haha.. pengar gick åt bra iaf. har kvar ca 140kr efter kvällen! och hade ca 200kr när jag klev in där, så helkväll på krogen med massa kul för den summan.. npnp!


Det är alltid kul att vinna cash på Blackjack eller Vegasautomaterna.
Brukar alltid slå till riktigt hårt då :P

Går in med 200, ut med 300 svin full. Det är en bra kväll ;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev168697071724356Next
Add Reply New Topic New Poll