Quote (berhemuli @ Nov 17 2013 05:02am)
Sååja, skitbra kväll på krogen. Började med att jag plockade ut 1500kr från en vegas automat. Så bestämde mig för att spendera allt på krogen då, en hyffsat billig krog. Bjöd lite till alla i sällskapet dvs ca 9pers. Samt en person (barndomsvän) som fick ta shottar med mig då, alla möjliga udda. Bland annat sambuca + baileys, hur grym shot som helst. Rekommenderas, är i lager typ och smakerna är riktigt bra där. nomnom 6:a shot för 120kr st. haha.. pengar gick åt bra iaf. har kvar ca 140kr efter kvällen! och hade ca 200kr när jag klev in där, så helkväll på krogen med massa kul för den summan.. npnp!
Det är alltid kul att vinna cash på Blackjack eller Vegasautomaterna.
Brukar alltid slå till riktigt hårt då

Går in med 200, ut med 300 svin full. Det är en bra kväll