d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev16869707172229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 2 2013 01:07pm
Wow, jag har KJ suited och torksar en ganska stor 4way pot mot en kille som synade en raise med K10 off på K10X bräde

haha varje gång jag ska lira / 1 blir jag antingen card dead eller dödad av fisk

nivån är jinxad


Retired Moderator
Posts: 13,405
Joined: Aug 27 2006
Gold: 36,096.48
Trader: Trusted
Apr 2 2013 01:09pm
Quote (Svartermetalisk @ 2 Apr 2013 20:07)
Wow, jag har KJ suited och torksar en ganska stor 4way pot mot en kille som synade en raise med K10 off på K10X bräde

haha varje gång jag ska lira / 1 blir jag antingen card dead eller dödad av fisk

nivån är jinxad


hehe, jag brukar ha en bra tid där, men ibland funkar det inte bara :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 2 2013 01:14pm
Quote (Malmy @ Apr 2 2013 08:09pm)
hehe, jag brukar ha en bra tid där, men ibland funkar det inte bara :(


Jag brukar också ha en bra tid där men jag har backat ganska bra sista sessionerna. inget flyt

jag menar, om jag hamnar vid ett bord där folk tror att K10 offsuit är en hand värdig att syna ett raise från UTG (jag raisade inte UTG, jag hade slängt KJ suited från utg) i 10-manna då är det inte bordet som är för svårt :D

Retired Moderator
Posts: 13,405
Joined: Aug 27 2006
Gold: 36,096.48
Trader: Trusted
Apr 2 2013 01:15pm
Quote (Svartermetalisk @ 2 Apr 2013 20:14)
Jag brukar också ha en bra tid där men jag har backat ganska bra sista sessionerna. inget flyt

jag menar, om jag hamnar vid ett bord där folk tror att K10 offsuit är en hand värdig att syna ett raise från UTG (jag raisade inte UTG, jag hade slängt KJ suited från utg) i 10-manna då är det inte bordet som är för svårt :D


nja k10 är ju en hand jag endast spelar från button om den är suited, och endast som en stealing hand, minsta motstånd= NOONONONO

Edit: Dubblade precis på 25k GTD, med QQ

This post was edited by Malmy on Apr 2 2013 01:19pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 2 2013 01:19pm
Torska nyss 50 sek mot en kille som floppade fyrtal

:D

också lite svårt att undvika

men men vi kämpar vidare

Quote (Malmy @ Apr 2 2013 08:15pm)
nja k10 är ju en hand jag endast spelar från button om den är suited, och endast som en stealing hand, minsta motstånd= NOONONONO


Precis

Retired Moderator
Posts: 13,405
Joined: Aug 27 2006
Gold: 36,096.48
Trader: Trusted
Apr 2 2013 01:20pm
Quote (Svartermetalisk @ 2 Apr 2013 20:19)
Torska nyss 50 sek mot en kille som floppade fyrtal

:D

också lite svårt att undvika

men men vi kämpar vidare



Precis


UJJ, du har ett riktigt bad run just nu? :(


Edit: Är uppe i 30k på 60k GTD'n nu :)

This post was edited by Malmy on Apr 2 2013 01:25pm
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Apr 2 2013 01:24pm
Shit, reggade till en turnering innan jag fattade att det var hyperturbo eller nåt, börjar med 300 marker och 15/30 blinds som höjs var tredje minut

This post was edited by SCXiao on Apr 2 2013 01:24pm
Retired Moderator
Posts: 13,405
Joined: Aug 27 2006
Gold: 36,096.48
Trader: Trusted
Apr 2 2013 01:25pm
Quote (SCXiao @ 2 Apr 2013 20:24)
Shit, reggade till en turnering innan jag fattade att det var hyperturbo eller nåt, börjar med 300 marker och 15/30 blinds som höjs var tredje minut


shit, vilken sida är det? O.o
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Apr 2 2013 01:26pm
Quote (Malmy @ 2 Apr 2013 21:25)
shit, vilken sida är det? O.o


Comeon.com , enda stället jag spelar på förutom när jag spelar för fg :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 2 2013 01:28pm
Quote (Malmy @ 2 Apr 2013 21:20)
UJJ, du har ett riktigt bad run just nu? :(


Edit: Är uppe i 30k på 60k GTD'n nu :)


30k eller 300k spelar ingen roll i den där turren än så länge.. Blindsen ökar i megatakt och alla kör all in med allt och rebuyar därefter. När du har spelat så pass länge att rebuys är över dvs ca 20min till, ökar din stack till iaf 200k. Då kan vi snacka att det går okej.. innan dess kan du torska allt på en hand när som helst. (med tanke på att addonnen är på 30k chips också så)

Menar inte o vara dryg, men när man säger att man har 30k chips i nån turnering utan att nämna att den är megaubersuper turbo så låter det lite fel :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev16869707172229Next
Add Reply New Topic New Poll