Quote (Svartermetalisk @ 2 Apr 2013 20:14)
Jag brukar också ha en bra tid där men jag har backat ganska bra sista sessionerna. inget flyt
jag menar, om jag hamnar vid ett bord där folk tror att K10 offsuit är en hand värdig att syna ett raise från UTG (jag raisade inte UTG, jag hade slängt KJ suited från utg) i 10-manna då är det inte bordet som är för svårt

nja k10 är ju en hand jag endast spelar från button om den är suited, och endast som en stealing hand, minsta motstånd= NOONONONO
Edit: Dubblade precis på 25k GTD, med QQ
This post was edited by Malmy on Apr 2 2013 01:19pm