d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1686970717298Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 9 2012 05:00pm
Quote (berhemuli @ 10 Jun 2012 00:57)
har en spik etta på spanien, italien har så turbulens i deras trupp nu med alla dom där razziorna osv, verkar inte vara nån stor harmoni i truppen, kollat intervjuer etc dom verkar mest irriterade.. spanien däremot leker fram i träningsmatcherna och spelar trevligt.. 1.75 odds på spanien är klart spelvärt.. Och så har jag enorm tilltro till kroatien av någon anledning så det är en spik tvåa på irland-kroatien..  även om irland är sjukt tighta bakåt så tror jag på att den dubbeln går in.. har en hundring på det. sammanlagt odds ca 3.8 eller något sånt. funderade också på en över 2.5mål på spanien matchen


låter som en smart bet iaf :D har du + lr - på betting?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 9 2012 05:01pm
Quote (ddown @ 10 Jun 2012 01:00)
låter som en smart bet iaf :D har du + lr - på betting?


Om man räknar allt är jag rejält på plus, eftersom jag har väldigt sällan - månader.. Om man räknar i denna EM så är jag på minus än så länge..


Körde med en spanien + x2 på kroatien också för 5euro..

This post was edited by berhemuli on Jun 9 2012 05:03pm
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 9 2012 05:47pm
Quote (berhemuli @ 10 Jun 2012 01:01)
Om man räknar allt är jag rejält på plus, eftersom jag har väldigt sällan - månader.. Om man räknar i denna EM så är jag på minus än så länge..


Körde med en spanien +  x2 på kroatien också för 5euro..


tror du hamnar på + i slutändan :D jag har inte bettat nåt på väääldigt länge haha
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 9 2012 06:02pm
Quote (ddown @ 10 Jun 2012 01:47)
tror du hamnar på + i slutändan :D jag har inte bettat nåt på väääldigt länge haha


Jag siktar på det.. har börjat kasst bara.. Första dagen träffa jag iofs, men denna dag gick jag 300 back.. förhoppningsvis blir det inte större skrällar (förutom när jag spelat på skrällar) mer..
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 9 2012 06:07pm
Grejjen med omgång 1 är att det alltid haglar bananskalsresultat.

Oklart varför men så är det fan alltid :P

Bettar aldrig i omgång 1
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 9 2012 06:11pm
Quote (Svartermetalisk @ 10 Jun 2012 02:07)
Grejjen med omgång 1 är att det alltid haglar bananskalsresultat.

Oklart varför men så är det fan alltid :P

Bettar aldrig i omgång 1


Jag bettar alltid omgång 1, bara för att det är extra höga odds, spelar mest på sidospel, men holland-danmark blev inte bara skräll den blev målfattigare än vad jag trott..
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 9 2012 10:31pm
kommit igång med bettingen igen

spelat 1-2 gånger sen förra sommaren

spelar på betclick och så här började jag


Spanien - Italien
Matchresultat 1X2 : Spanien (Odds : 1,75)


Ukraina - Sverige
Matchresultat 1X2 : Sverige (Odds : 2,90)


Danmark - Portugal
Matchresultat 1X2 : Portugal (Odds : 2,00)


Holland - Tyskland
Matchresultat 1X2 : Tyskland (Odds : 2,25)

=22,84

This post was edited by Chefen on Jun 9 2012 10:32pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 9 2012 11:34pm
Quote (Chefen @ 10 Jun 2012 06:31)
kommit igång med bettingen igen

spelat 1-2 gånger sen förra sommaren

spelar på betclick och så här började jag


Spanien - Italien
Matchresultat 1X2 : Spanien (Odds : 1,75)


Ukraina - Sverige
Matchresultat 1X2 : Sverige (Odds : 2,90)


Danmark - Portugal
Matchresultat 1X2 : Portugal (Odds : 2,00)


Holland - Tyskland
Matchresultat 1X2 : Tyskland (Odds : 2,25)

=22,84


Ser bra ut, dock tror jag på 1x holland matchen, dom måste i princip vinna för att gå vidare.. Eller få kryss iaf.. 1x blir mitt spel där.. Annars lär jag lira ungefär likadant, kanske garderar med x lite.. Men lycka till! Har förövrigt en singel på sverige också redan på 100kr..
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 10 2012 12:42am
Quote (berhemuli @ 10 Jun 2012 05:34)
Ser bra ut, dock tror jag på 1x holland matchen, dom måste i princip vinna för att gå vidare.. Eller få kryss iaf.. 1x blir mitt spel där.. Annars lär jag lira ungefär likadant, kanske garderar med x lite.. Men lycka till! Har förövrigt en singel på sverige också redan på 100kr..



dock tror jag på 1x holland matchen, nog fr att det vart en skräll match sist.. men tror inte dom kommer ha en chans mot tyskland

har en känsla av att tyskland alltid vunnit över holland? hade tappat sjukt mkt på x2 som jag ville men, så vart en liten satsning helt enkelt



This post was edited by Chefen on Jun 10 2012 12:44am
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 10 2012 12:49am
här va nog förra årets sista spel... stolpe/ribba 2-3 gånger... sen när det vart straff fick spaniens u20 stjärna (vad han nu heter) rött kort I EN STRAFF så en newfag satte den i ribban i 87'e minuten om jag inte minns helt galet... -,- och jag gick miste om 20 tusen...




denna va fan inte heller skoj -,-



This post was edited by Chefen on Jun 10 2012 12:56am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1686970717298Next
Add Reply New Topic New Poll