d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev16869707172621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 16 2012 05:44am
Quote (x17 @ Oct 16 2012 01:42pm)
Antagligen, ja :) Men man vet inte förrän man testat? Tror det är rätt många "5 kompisar som är naabs" som ansökt. Det är 8 kval. Några bra lag har redan kvalat in i de två första kvalen.


Alltså, jag är på.
jewhannes är säkert på
liridon kanske är på?
mikob?

då är vi 5!
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 16 2012 05:45am
G_G
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Oct 16 2012 05:46am
Quote (umade @ Oct 16 2012 11:44am)
Alltså, jag är på.
jewhannes är säkert på
liridon kanske är på?
mikob?

då är vi 5!


Säger ju det, vi kör! Kan alla på fredag då?

Jag sitter i kanalen på mIRC. Får pma någon admin sen när de kmr online och fråga när de tänkt börja acceptera lag.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 16 2012 05:47am
Quote (x17 @ Oct 16 2012 01:46pm)
Säger ju det, vi kör! Kan alla på fredag då?

Jag sitter i kanalen på mIRC. Får pma någon admin sen när de kmr online och fråga när de tänkt börja acceptera lag.


Jaha, nu på fredag? Då kan inte jag. Jag är i Stockholm 19e-22e :(
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Oct 16 2012 05:48am
Quote (umade @ Oct 16 2012 11:47am)
Jaha, nu på fredag? Då kan inte jag. Jag är i Stockholm 19e-22e :(

Ah, kvalet är 19e.. Dock är detta ju bara kval 3 av 8 som sagt.

Sätt dig på IOL bara? =)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 16 2012 06:11am
Jag är på.
Klart vi åker på pisk, men jag tycker det är kul att lira seriöst imellanåt.
Kul att prova (:

doni finns om vi bara är 4?

This post was edited by Mikob on Oct 16 2012 06:12am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 16 2012 06:17am
Quote (Mikob @ Oct 16 2012 02:11pm)
Jag är på.
Klart vi åker på pisk, men jag tycker det är kul att lira seriöst imellanåt.
Kul att prova (:

doni finns om vi bara är 4?


Plumi också

mvp plumi
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Oct 16 2012 08:37am
JAG KAN VA ME JA NIGBROS
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 16 2012 08:39am
Quote (fotosyntEz @ Oct 16 2012 04:37pm)
JAG KAN VA ME JA NIGBROS


ÅH NEJ
INTE BORGARBALOO
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Oct 16 2012 08:39am
Quote (umade @ Oct 16 2012 03:39pm)
ÅH NEJ
INTE BORGARBALOO


din fakkin rasist mannen
Go Back To Svenska Topic List
Prev16869707172621Next
Add Reply New Topic New Poll