Quote (umade @ Oct 16 2012 11:44am)
Alltså, jag är på.
jewhannes är säkert på
liridon kanske är på?
mikob?
då är vi 5!
Säger ju det, vi kör! Kan alla på fredag då?
Jag sitter i kanalen på mIRC. Får pma någon admin sen när de kmr online och fråga när de tänkt börja acceptera lag.