Quote (tempo22 @ 23 Mar 2010 07:56)
Har varit lite ringer (Inhoppare (SCXiao)) i iRa eller txl som de heter nu, de är rätt värdelösa som lag :|
really?
dom hade dock bättre teamwork än va vi hade, men vi har bara spelat tillsammans i 4a dagar så ^^
men vi spelade ut dom rätt hårt, jag gankade skiten ur CD typ 3 gånger på 12 minuter
så
