d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev16869707172329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 48,514
Joined: Mar 17 2006
Gold: 201,168.50
Mar 22 2010 07:13pm
körde ett scrim för nån timme sedan
och från det jag har hört så va domhär pojkarna bland dom bästa i danmark

http://replays.heroesofnewerth.com/match_replay.php?mid=33943724

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Mar 22 2010 07:14pm
Quote (UndeadGad @ 23 Mar 2010 01:13)
körde ett scrim för nån timme sedan
och från det jag har hört så va domhär pojkarna bland dom bästa i danmark

http://replays.heroesofnewerth.com/match_replay.php?mid=33943724


Vad är ett scrim? :blush:
Member
Posts: 48,514
Joined: Mar 17 2006
Gold: 201,168.50
Mar 22 2010 07:15pm
Quote (SCXiao @ 23 Mar 2010 02:14)
Vad är ett scrim? :blush:


Scrim (internet slang), friendly match between teams and clans in various ladders, see: shorthand for: scrimmage.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Mar 22 2010 07:16pm
Quote (UndeadGad @ 23 Mar 2010 01:15)
Scrim (internet slang), friendly match between teams and clans in various ladders, see: shorthand for: scrimmage.


Aha. Tycker du borde spela ett game eller två med mig :angel:
Member
Posts: 48,514
Joined: Mar 17 2006
Gold: 201,168.50
Mar 22 2010 07:17pm
Quote (SCXiao @ 23 Mar 2010 02:16)
Aha. Tycker du borde spela ett game eller två med mig :angel:


kanske när du börjar närma dej 1800 och vettig winrate + inga em games
annars tror jag inte det
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Mar 22 2010 07:18pm
Quote (UndeadGad @ 23 Mar 2010 01:17)
kanske när du börjar närma dej 1800 och vettig winrate + inga em games
annars tror jag inte det


har 6200+ och -57% em games på mitt andra acc, men ok :angry:
Member
Posts: 558
Joined: Nov 19 2003
Gold: 150.91
Mar 23 2010 12:56am
Quote (UndeadGad @ Mar 23 2010 01:13am)
körde ett scrim för nån timme sedan
och från det jag har hört så va domhär pojkarna bland dom bästa i danmark

http://replays.heroesofnewerth.com/match_replay.php?mid=33943724


Har varit lite ringer (Inhoppare (SCXiao)) i iRa eller txl som de heter nu, de är rätt värdelösa som lag :|
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Mar 23 2010 08:32am
Quote (UndeadGad @ 23 Mar 2010 03:17)
kanske när du börjar närma dej 1800 och vettig winrate + inga em games
annars tror jag inte det


ahaahh
fan va skönt att nån annan inte är helt slut vad gäller detta spel =D
Member
Posts: 48,514
Joined: Mar 17 2006
Gold: 201,168.50
Mar 23 2010 10:12am
Quote (tempo22 @ 23 Mar 2010 07:56)
Har varit lite ringer (Inhoppare (SCXiao)) i iRa eller txl som de heter nu, de är rätt värdelösa som lag :|


really?
dom hade dock bättre teamwork än va vi hade, men vi har bara spelat tillsammans i 4a dagar så ^^

men vi spelade ut dom rätt hårt, jag gankade skiten ur CD typ 3 gånger på 12 minuter
:)
Member
Posts: 12,885
Joined: May 19 2007
Gold: 435.00
Mar 23 2010 10:13am
HoN e dynga , lira dota
Go Back To Svenska Topic List
Prev16869707172329Next
Add Reply New Topic New Poll