d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev16869707172231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 16 2009 03:56pm
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj? :thumbsup:







EDIT: INGET SPAMM ELLER FLAME, kom ihåg det!

This post was edited by Litttle_Brother on May 16 2009 03:56pm
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 16 2009 03:57pm
Vad har två gråa ben och två bruna?
En elefant med diarré.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 16 2009 05:38pm
Quote (Marcusd0 @ Sat, May 16 2009, 09:57pm)
Vad har två gråa ben och två bruna?
En elefant med diarré.


så dålig xD
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 16 2009 08:34pm
lol @ denna:


En konstnär, en advokat och en programmerare diskuterar för och nackdelar med en älskarinna.

Konstnären talar om passionen, skönheten och spänningen som kommer av risken att bli avslöjad.

Advokaten varnar för svårigheterna. Det kan leda till skuldkänslor, skilsmässa, konkurs.
- Inte värt det. Alltför många problem.

Programmeraren säger:
- Det är det bästa som någonsin hänt mig. Min fru tror att jag är hos min älskarinna. Min älskarinna tror att jag är hemma med min fru. Och jag kan tillbringa hela natten vid datorn.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 16 2009 08:47pm
Quote (Litttle_Brother @ Sun, May 17 2009, 02:34am)
lol @ denna:


En konstnär, en advokat och en programmerare diskuterar för och nackdelar med en älskarinna.

Konstnären talar om passionen, skönheten och spänningen som kommer av risken att bli avslöjad.

Advokaten varnar för svårigheterna. Det kan leda till skuldkänslor, skilsmässa, konkurs.
- Inte värt det. Alltför många problem.

Programmeraren säger:
- Det är det bästa som någonsin hänt mig. Min fru tror att jag är hos min älskarinna. Min älskarinna tror att jag är hemma med min fru. Och jag kan tillbringa hela natten vid datorn.


HAHAHAHAHAH fy fan vad episk xD
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 16 2009 10:11pm
O så brun fröken är! har ni varit utomlands?

nee jag är hembränd.

Dålig humor ftw.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 16 2009 10:37pm
Quote (Svartermetalisk @ Sun, May 17 2009, 04:11am)
O så brun fröken är! har ni varit utomlands?

nee jag är hembränd.

Dålig humor ftw.


~~ den sög ^^
Member
Posts: 23,965
Joined: Jul 1 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 17 2009 03:47am
Det var en gång en turk som gick in på arbetsförmedligen och frågade har ni några jobb?

Jag det har vi, vi har ett med 50 tusen kr i vecko lön.

Du skojar säger turken.

Ja men det var ju du som börja.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
May 17 2009 03:49am
Quote (ViK93 @ Sun, 17 May 2009, 11:47)
Det var en gång en turk som gick in på arbetsförmedligen och frågade har ni några jobb?

Jag det har vi, vi har ett med 50 tusen kr i vecko lön.

Du skojar säger turken.

Ja men det var ju du som börja.


den har blivit postad säkert 4-5 gånger redan.
slänger väl upp några bilder.






This post was edited by Nickeee on May 17 2009 03:55am
Member
Posts: 16,719
Joined: Nov 29 2006
Gold: 2.95
May 17 2009 03:56am
Quote (Litttle_Brother @ Sun, May 17 2009, 02:34am)
lol @ denna:


En konstnär, en advokat och en programmerare diskuterar för och nackdelar med en älskarinna.

Konstnären talar om passionen, skönheten och spänningen som kommer av risken att bli avslöjad.

Advokaten varnar för svårigheterna. Det kan leda till skuldkänslor, skilsmässa, konkurs.
- Inte värt det. Alltför många problem.

Programmeraren säger:
- Det är det bästa som någonsin hänt mig. Min fru tror att jag är hos min älskarinna. Min älskarinna tror att jag är hemma med min fru. Och jag kan tillbringa hela natten vid datorn.


hahahaha! fy fan va bäst ^_^
Go Back To Svenska Topic List
Prev16869707172231Next
Add Reply New Topic New Poll