Quote (Litttle_Brother @ Sun, May 17 2009, 02:34am)
lol @ denna:
En konstnär, en advokat och en programmerare diskuterar för och nackdelar med en älskarinna.
Konstnären talar om passionen, skönheten och spänningen som kommer av risken att bli avslöjad.
Advokaten varnar för svårigheterna. Det kan leda till skuldkänslor, skilsmässa, konkurs.
- Inte värt det. Alltför många problem.
Programmeraren säger:
- Det är det bästa som någonsin hänt mig. Min fru tror att jag är hos min älskarinna. Min älskarinna tror att jag är hemma med min fru. Och jag kan tillbringa hela natten vid datorn.
HAHAHAHAHAH fy fan vad episk xD