d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1688689690691692820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 2 2014 08:27am
Quote (Svartermetalisk @ Apr 2 2014 12:28pm)
199 för månadskort så det är jävligt prisvärt

Fast aa, vet inte om jag skulle rekomendera det för som sagt alla lokaler utom medis är ganska kassa och det är oftast tokmycket folk fram till typ 21


Det var inte alls farligt! Mitt går på det dubbla.

Låter sjukt jobbigt, hatar när man ska behöva trängas. Undviker alltid att träna mellan 16-18. Innan och efter brukar det alltid vara rätt chill. Förutom vissa undantag då (januari månad) :rofl:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Apr 2 2014 09:31am
Quote (x17 @ 2 Apr 2014 15:27)
Det var inte alls farligt! Mitt går på det dubbla.

Låter sjukt jobbigt, hatar när man ska behöva trängas. Undviker alltid att träna mellan 16-18. Innan och efter brukar det alltid vara rätt chill. Förutom vissa undantag då (januari månad) :rofl:

:lol: funny because its true
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 2 2014 03:16pm
Det bästa med att träna är att bokstavligt talat all mat är så jävla god efter ett pass

Ägg?

nomnomnomnom
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 3 2014 07:50am
VIll ni ha så billigt gym så möjligt uppsök en atletklubb.
Det går inte att få mycket billigare.

Jag betala 1000kr för ett år
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 3 2014 09:58am
Quote (PlaaD @ 3 Apr 2014 13:50)
VIll ni ha så billigt gym så möjligt uppsök en atletklubb.
Det går inte att få mycket billigare.

Jag betala 1000kr för ett år


Ah, finns ett gym för 800kr/året i Västerås. Om det är en atletklubb vet jag icke.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 3 2014 03:23pm
Quote (Svartermetalisk @ Apr 2 2014 01:28pm)
199 för månadskort så det är jävligt prisvärt

Fast aa, vet inte om jag skulle rekomendera det för som sagt alla lokaler utom medis är ganska kassa och det är oftast tokmycket folk fram till typ 21


I Sollentuna så är det sjukt mycket skumt folk så bästa är att vara där mellan 6:30-10:00, sen är de kört :D
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Apr 4 2014 12:09am
150x5 deadlift, going stronk
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Apr 4 2014 04:22pm
hur och hur länge värmer ni upp innan ni köttar?
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Apr 4 2014 05:53pm
brukar köra några pyramidset innan.. dvs.. om jag ska bänka kör jag lite 40-60-80-100 osv.... men generellt pyramidset + värma upp närliggande muskelgrupper med diverse övningar.. bara för att bli varm / få in rörelsena
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Apr 5 2014 01:35am
Quote (ddown @ Apr 4 2014 10:22pm)
hur och hur länge värmer ni upp innan ni köttar?


Flerledsövning:2-3 uppvärmningsset, ja kör oftast 2st. ex. ska köra 1x5 marklyft och försöka på 130kg så blir det först 1x90, 1x110kg och sen kör ja arbetssetet på 130kg.
Isolationsövning: 8-12 reppare, 1-2uppvärmningsset ex. stångcurls, försök 40kg, kör 2x20kg, brukar ligga på 1-2x set 50% av vikten alltså

ligger på mindre set och vikt ifrån arbetsseten på isolationsövningar eftersom de är svårare att göra framsteg i. Viktigaste är att du inte tar ut dig på uppvärmningen, kör få reps och få set, hellre mindre reps o mer set om än högreppare.

This post was edited by ankiie on Apr 5 2014 01:44am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1688689690691692820Next
Add Reply New Topic New Poll