Quote (Svartermetalisk @ Apr 2 2014 10:08am)
Jaha du är Stockholmsfag?

Jag kör fitness 24 / 7 på medborgarplatsen, det är inge vidare egentligen men brorsan har kort där
e: Jag och bror snackade om att byta till precis det gymmet faktiskt
Är ursprungligen från Trosa men har bott i Stockholm de senate åren (med undantag för ett halvår då jag flyttade hem igen). Köpte min tvillingbrors lägenhet i stan för lite mer än ett och ett halvt år sedan när han flyttade ihop med sin flickvän.
Aha okej! Aldrig testat något av 24/7 gymen men hört att de inte ska vara nå vidare, dock skönt att kunna träna precis när man vill!
ProGym är riktigt schyst faktiskt, nackdelen är väl öppettiderna. Förutom det diggar jag det stenhårt!
This post was edited by x17 on Apr 2 2014 05:41am