d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1687688689690691820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 29 2014 09:47am
Böj
60 - 1x10
80 - 1x5
100 - 1x1
120 - 1x1
135 - 3x2
150 - 1x1, både formen och styrkan börjar komma tillbaka lite. Hade nog kunnat göra en 5reps idag.

Walkouts
180 - 1x1
190 - 1x1
200 - 1x1

Hängande, sneda benlyft
3x10

Hyperextensions med band
5x15

Abwheel
3x20

Sidebends
25 - 1x10
35 - 1x10
45 - 1x10

Första böjpasset sen typ mitten av december som inte kändes totalt förjävligt.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 29 2014 04:09pm
Såg en roidad discogymmare idag, fyfan vad sjukt det ser ut med arnold överkropp och anorexiaben

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 31 2014 11:02am
Dagens mark.
Topseten är 180 - 3x2.
Ljudet ville tydligen bli copyright claimat och mutat.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 31 2014 01:09pm
Quote (Svartermetalisk @ 29 Mar 2014 23:09)
Såg en roidad discogymmare idag, fyfan vad sjukt det ser ut med arnold överkropp och anorexiaben







Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 2 2014 03:08am
Quote (Svartermetalisk @ Mar 29 2014 10:09pm)
Såg en roidad discogymmare idag, fyfan vad sjukt det ser ut med arnold överkropp och anorexiaben

Vilket gym tränar du på?
Finns en del discogymmare där jag tränar också :)
E: Jag kör på PRO-gym vid Mariatorget, högbergsgatan. Riktigt schyst gym!

This post was edited by x17 on Apr 2 2014 03:09am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 2 2014 04:08am
Quote (x17 @ Apr 2 2014 10:08am)
Vilket gym tränar du på?
Finns en del discogymmare där jag tränar också :)
E: Jag kör på PRO-gym vid Mariatorget, högbergsgatan. Riktigt schyst gym!


Jaha du är Stockholmsfag? :D

Jag kör fitness 24 / 7 på medborgarplatsen, det är inge vidare egentligen men brorsan har kort där

e: Jag och bror snackade om att byta till precis det gymmet faktiskt

This post was edited by Svartermetalisk on Apr 2 2014 04:28am
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 2 2014 05:41am
Quote (Svartermetalisk @ Apr 2 2014 10:08am)
Jaha du är Stockholmsfag? :D

Jag kör fitness 24 / 7 på medborgarplatsen, det är inge vidare egentligen men brorsan har kort där

e: Jag och bror snackade om att byta till precis det gymmet faktiskt

Är ursprungligen från Trosa men har bott i Stockholm de senate åren (med undantag för ett halvår då jag flyttade hem igen). Köpte min tvillingbrors lägenhet i stan för lite mer än ett och ett halvt år sedan när han flyttade ihop med sin flickvän.

Aha okej! Aldrig testat något av 24/7 gymen men hört att de inte ska vara nå vidare, dock skönt att kunna träna precis när man vill!

ProGym är riktigt schyst faktiskt, nackdelen är väl öppettiderna. Förutom det diggar jag det stenhårt!

This post was edited by x17 on Apr 2 2014 05:41am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 2 2014 05:51am
Quote (x17 @ Apr 2 2014 12:41pm)
Är ursprungligen från Trosa men har bott i Stockholm de senate åren (med undantag för ett halvår då jag flyttade hem igen). Köpte min tvillingbrors lägenhet i stan för lite mer än ett och ett halvt år sedan när han flyttade ihop med sin flickvän.

Aha okej! Aldrig testat något av 24/7 gymen men hört att de inte ska vara nå vidare, dock skönt att kunna träna precis när man vill!

ProGym är riktigt schyst faktiskt, nackdelen är väl öppettiderna. Förutom det diggar jag det stenhårt!


Dom flesta är asdåliga men den på medis har mycket bättre maskiner och fräschare lokal än alla andra så den är faktiskt acceptabel

Vad är det för öppetider på pro gym?

Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 2 2014 06:11am
Quote (Svartermetalisk @ Apr 2 2014 11:51am)
Dom flesta är asdåliga men den på medis har mycket bättre maskiner och fräschare lokal än alla andra så den är faktiskt acceptabel

Vad är det för öppetider på pro gym?

Aha sedär! Vad kostar ett månadskort där?

Mån-fre 10-21
Lör-sön - 12-18

Så de öppettiderna är väl egentligen mer eller mindre värdelösa, speciellt i jämförelse med ett 24/7 gym.

E: Men som sagt, gymet i sig är riktigt schyst. Han som har det är väldigt duktig på att underhålla allt och har byggt de flesta maskinerna själv :)

This post was edited by x17 on Apr 2 2014 06:13am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 2 2014 06:28am
199 för månadskort så det är jävligt prisvärt

Fast aa, vet inte om jag skulle rekomendera det för som sagt alla lokaler utom medis är ganska kassa och det är oftast tokmycket folk fram till typ 21
Go Back To Svenska Topic List
Prev1687688689690691820Next
Add Reply New Topic New Poll