Quote (eviilution @ 26 Mar 2014 09:51)
Orkar ej citera flera då jag sitter på luren.
intense: värsta jag vet när folk slänger med vikter i golvet osv. Så det är inget för mig

Plaad: har inte så mycket koll på massa program och vad som skulle passa mig.
Blir jäkla trassligt när man kör med olika kompisar som dessutom endast kör dagar som passar dom.jag får väl helt enkelt prova att köra för tungt och göra så många jag klarar och ta det däe ifrån. Jag har väl kanske kört för safe.... men det är ju som sagt typ bänk som är knas, marken är väl för jag inte riktigt hittat tekniken plus är rädd för att paja rygg.
Där har du ett problem, skit i andra och ha fokus på din egna träning. Vill du köra bänk ett pass men polarna ska köra ben, kör enligt din egen plan.
Quote (ankiie @ 26 Mar 2014 16:50)
Okej, men förstår inte varför du tycker det är dåligt? Det är ju iförsig lämpat för båda massa/styrka, skapat av kroppsbyggare. Många har gjort bra gains med detta. Själv har jag gjort väldigt fina ökningar från att va ett klent spädbarn till man

Möjligen i och med att många andra program är mycket bättre för just det målet jag har haft (styrka); Sheiko, RSR, Smolov, 5/3/1 är program som ger används även på elitnivå och ger bra resultat även då.
Stronglifts är i princip ett bra upplägg men det gäller då oftast att modifiera det väldigt mycket.
Quote (R4mses @ 26 Mar 2014 17:49)
"It's not how much you can lift....
...lT'S HOW GOOD YOU LOOK"
Nästan helt omvänt för mig ^^
This post was edited by PlaaD on Mar 26 2014 11:27am