Quote (eviilution @ 25 Mar 2014 22:25)
Är väl mest mark och bänk som jag är besviken på.
Problemet är väl att jag nu förtiden ofta kör själv då min vän typ aldrig kör för "annat viktigare som att tvätta bilen" går före gym. Det är ju liksom inge kul att lassa på låt säga 70kg och orka 2st för att sedan ha en stångjävel ligga på bröstet

Du överväger inte att testa någon form av program då?
Väl strukurerad träning garanterar nästan alltid bra ökningar.
Även att förstå hur tekniken ska gå till kan göra mycket.
Jag är basically helt självlärd när det kommer till träning, har fått lite IRL input då o då under första året jag tränade men det var inte mycket. Satt o kollade på youtube videos mest samt läste artiklar om tips, både hjälpte sjukt mycket.
Tog mig ganska exakt 1 år från första gången jag körde marklyft tills det att jag tog 200, straxt under ett år att böja 150 och några månader av bänkpressande att nå 100, detta vägandes c:a 80kg.
Newbie gainsen man har är fan det roligaste med träning.