Quote (eviilution @ Mar 20 2014 07:45pm)
Som sagt beror det på kvalité och om det är nytt/beggat.
Du kan ju liksom köpa en sån där fin alltiallo cablemaskin för typ 2000kr på blocket

Jo, en olympisk skivstång för 5000 kr är ju mycket bättre än en olympisk skivstång för 2000 kr
Quote (PlaaD @ Mar 20 2014 08:07pm)
50mm stång? Det är ju fatbar då.
En vanlig stång har ju 28-29mm beroende på om det är OL/SL stång
... menar ju självklart att den är till för VIKTER med en diameter på 50mm på hålet i mitten.. dvs olympisk standard.
Quote (ankiie @ Mar 20 2014 08:45pm)
ja kvalitét ska det vara. Eleiko eller liknande hade jag satsat på, vill ju inte stången ska böja sig vid 150kg+. Är man på hugget kan man ju sitta på blocket/tradera o köpa träningsutrustning men det kan gå åt snabbt.
Jo.. man ska ju självklart betala 800 för en 20kg plate när man kan få en likadan för 300 kr :D.. alla vet ju att om det står "Elekio" på den får man extra GAINZZ