d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1682683684685686820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Mar 16 2014 09:43am
Quote (eviilution @ Mar 16 2014 02:39pm)
Se det som ett jobb istället. Du ska ditt och göra det du ska sen kan du gå hem. Vissa dagar är man mer taggad än andra men du måste fortf dit o h göra det du ska.


Detta! Typ därför jag alltid är där även fast jag inte känner för det, oftast kommer glädjen när du kört några set om det går bra givetvis.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Mar 16 2014 09:57am
Quote (eviilution @ 16 Mar 2014 15:39)
Se det som ett jobb istället. Du ska ditt och göra det du ska sen kan du gå hem. Vissa dagar är man mer taggad än andra men du måste fortf dit o h göra det du ska.


Jo det är klart men det var inte alls kul att gå dit ensam varje gång och lyfta så precis som med ett pissjobb så tröttnar man till slut :P
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 16 2014 10:14am
Quote (SCXiao @ 16 Mar 2014 15:57)
Jo det är klart men det var inte alls kul att gå dit ensam varje gång och lyfta så precis som med ett pissjobb så tröttnar man till slut :P


Man får ju välja om man vill ha en säckkropp eller en stenhård ;)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Mar 16 2014 10:21am
Quote (eviilution @ 16 Mar 2014 17:14)
Man får ju välja om man vill ha en säckkropp eller en stenhård ;)


Jag tränar inte för utseende utan för att jag pajat ryggen och behöver hålla igång den för att inte få ont varje gång jag böjer mig ner :)

Joggar ju ett par gånger i veckan men det var polaren som ville ha gymsällskap så wth, köpte ett månadskort så får vi se vad som sker!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 17 2014 03:35pm
tfw min lillebror / pt har förbjudit mig att köra någon benövning period, förut var jag inne på att köra baksida lår och vader endast men han tycker jag ska undvika det helt

#ENGAGEDISCOMODE #BICEPSEVERYDAY

För övrigt tog jag 60 kilo bänkpress idag, bara kört bröst sen nyår så det känns stronk


Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Mar 17 2014 05:25pm
Quote (Svartermetalisk @ Mar 17 2014 09:35pm)
tfw min lillebror / pt har förbjudit mig att köra någon benövning period, förut var jag inne på att köra baksida lår och vader endast men han tycker jag ska undvika det helt

#ENGAGEDISCOMODE #BICEPSEVERYDAY

För övrigt tog jag 60 kilo bänkpress idag, bara kört bröst sen nyår så det känns stronk


varför inte bevövningar? skada?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 18 2014 10:09am
18/3

W1D2

Bänk
50 - 2x10
70 - 1x1
72 - 7x2 - typ ingen vila och 5ct+

Facepulls
4x10

Hantelpress
30 - 3x6

Hantel pressflys ss lateral raises
20 - 3x8 / 5 - 3x10

Lite cablerotationer för rotatorkuffar.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 18 2014 11:48am
Quote (R4mses @ Mar 18 2014 12:25am)
varför inte bevövningar? skada?


Aa, haft ont i knäet i typ två år

Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Mar 19 2014 03:02pm
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 19 2014 03:48pm
Quote (ankiie @ Mar 19 2014 10:02pm)
http://beastmotivation.com/wp-content/uploads/2014/03/1380080_828417287185019_514229297_n.jpg


Str0nk vän!

85x4 i bänken idag, going gud
Blir nog att pröva 165x6 i marken på fredag!

This post was edited by eWaste on Mar 19 2014 03:49pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1682683684685686820Next
Add Reply New Topic New Poll