d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1681682683684685820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Mar 13 2014 05:48pm
Quote (PlaaD @ Mar 13 2014 09:57pm)
Helt chockad att man ens ser konturen på mina magrutor med tanke på hur jag äter.
Blir hetsätning fram till JSM sen ska jag försöka mig på en deff under sommaren.
http://i.imgur.com/ydYh3ma.jpg


nice traps kompis kör du mycket marklyft vännen
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 15 2014 05:06am
PB träna på 65kg böjj ;) Kan ta lite mer men jag kör lite lugnt för vill ej paja något.

Nej jag är ingen sån person som är kåt på maxlyft blabla. Jag räknar alltid på vad jag tränar på.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Mar 15 2014 05:07am
Quote (eviilution @ 15 Mar 2014 12:06)
PB träna på 65kg böjj ;) Kan ta lite mer men jag kör lite lugnt för vill ej paja något.

Nej jag är ingen sån person som är kåt på maxlyft blabla. Jag räknar alltid på vad jag tränar på.


Bra! :)
Små framsteg över tid leder till stora gains i längden! ;)
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,338.87
Trader: Trusted
Mar 15 2014 06:52am
Quote (PlaaD @ 13 Mar 2014 22:57)
Helt chockad att man ens ser konturen på mina magrutor med tanke på hur jag äter.
Blir hetsätning fram till JSM sen ska jag försöka mig på en deff under sommaren.
http://i.imgur.com/ydYh3ma.jpg


Nice cellphone :thumbsup:
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 15 2014 07:27am
Quote (Fil @ 15 Mar 2014 11:07)
Bra! :)
Små framsteg över tid leder till stora gains i längden! ;)


Ty meng!

Snart kommer min mali krigare hem från utlandstjänst så då kanske jag kan få öka lite i den där jävla 60kg bänkprssen ahhahah. Så jekla tråkigt när man ser jätte taniga jävlar som typ aldrig gymmat som plockar mer än mig :(
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Mar 15 2014 08:09am
Quote (eviilution @ Mar 15 2014 01:27pm)
Ty meng!

Snart kommer min mali krigare hem från utlandstjänst så då kanske jag kan få öka lite i den där jävla 60kg bänkprssen ahhahah. Så jekla tråkigt när man ser jätte taniga jävlar som typ aldrig gymmat som plockar mer än mig :(


antingen ligger dem o bara bänkar ser ut som fan i resten av kroppen eller så kör dem med fel teknik o fuskar :p Brukar va så på noobs. Borde fan skaffa mig en t-shirt, "So you're building muscle huh? What about those legs!

This post was edited by ankiie on Mar 15 2014 08:11am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 15 2014 09:33am
Quote (ankiie @ Mar 15 2014 03:09pm)
antingen ligger dem o bara bänkar ser ut som fan i resten av kroppen eller så kör dem med fel teknik o fuskar :p Brukar va så på noobs. Borde fan skaffa mig en t-shirt, "So you're building muscle huh? What about those legs!


420 bänk it
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 15 2014 09:52am
Teknikträning på mina continentalcleans behövs.
Tror dock jag kan fixa 130ish innan/till sommaren om jag bara övar lite :)
Andra gången någonsin jag kör denna stil, har gjort 110kg med överhandsgrepp men tror inte jag kan progressera mer där utan att köra extremt mycket greppträning.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Mar 16 2014 08:29am
Tagga comeback till gymmet idag! Har en träningskompis den här gången så förhoppningsvis hålls motivationen uppe lite längre :D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 16 2014 08:39am
Quote (SCXiao @ 16 Mar 2014 14:29)
Tagga comeback till gymmet idag! Har en träningskompis den här gången så förhoppningsvis hålls motivationen uppe lite längre :D


Se det som ett jobb istället. Du ska ditt och göra det du ska sen kan du gå hem. Vissa dagar är man mer taggad än andra men du måste fortf dit o h göra det du ska.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1681682683684685820Next
Add Reply New Topic New Poll