d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2 Tråden
Prev1680681682683684723Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Oct 4 2010 01:50pm
tack för rushen fidde
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 4 2010 02:19pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 4 2010 02:32pm
Quote (Spetch @ Oct 4 2010 09:19pm)


gz :P
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 4 2010 02:32pm
Quote (TB4g @ Oct 4 2010 10:32pm)
gz :P


ty.

bidda? :D <3
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Oct 4 2010 02:37pm
Quote (Spetch @ 4 Oct 2010 20:19)


duger inte mitt bid? fuck you då :cry:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 4 2010 02:50pm
AHHAWHAHWHAWHAWH

Köpte en till unid från samma person.

Paladin IGEN

11-12
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 4 2010 03:01pm
Quote (Spetch @ Oct 4 2010 09:50pm)
AHHAWHAHWHAWHAWH

Köpte en till unid från samma person.

Paladin IGEN

11-12


Går den över 150fg då?
Jag kan ingenting om ladder priser ^^
Aldrig spelat där
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 4 2010 03:01pm
Quote (Mikob @ Oct 4 2010 11:01pm)
Går den över 150fg då?
Jag kan ingenting om ladder priser ^^
Aldrig spelat där


Säljer för 215.

205 till någon i swesub btw.


11-13 gick för 240 nyss
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 4 2010 03:03pm
Quote (Spetch @ Oct 4 2010 10:01pm)
Säljer för 215.

205 till någon i swesub btw.


11-13 gick för 240 nyss


Nice.
Donera mig 150fg så köper jag en, blir vinsten över 400fg så delar vi 50/50 :D
Blir priset över 150fg får du tillbaka fgs ^^

This post was edited by Mikob on Oct 4 2010 03:03pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 4 2010 03:04pm
Quote (Mikob @ Oct 4 2010 11:03pm)
Nice.
Donera mig 150fg så köper jag en, blir vinsten över 400fg så delar vi 50/50 :D
Blir priset över 150fg får du tillbaka fgs ^^


Du har eget fg
Go Back To Svenska Topic List
Prev1680681682683684723Next
Closed New Topic New Poll