Quote (Spetch @ Oct 4 2010 10:01pm)
Säljer för 215.
205 till någon i swesub btw.
11-13 gick för 240 nyss
Nice.
Donera mig 150fg så köper jag en, blir vinsten över 400fg så delar vi 50/50

Blir priset över 150fg får du tillbaka fgs ^^
This post was edited by Mikob on Oct 4 2010 03:03pm