d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1680681682683684820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,361
Joined: Jul 15 2010
Gold: Locked
Mar 7 2014 05:06pm
Quote (PlaaD @ 8 Mar 2014 00:40)
''Träning'' med klassen idag, dvs praktiskt föreläsning.
Gjorde det jag skulle och flummade sedan runt.
Körde lite planka med diverse saker inklusive kvinna.
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1/1013330_10203109670640707_998843460_n.jpg

E: Notera att det blonda fettot i grått man ser i spegeln är vår lärare i anatom/fysiologi/nutrition....


Usch, påminer om typ alla gymnastiklärare man haft genom åren..
Det är ju givet att du stretchade höftböjarna med det fagra kjoltyget som står på dig. Annars är jag djupt besviken på dig.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 9 2014 10:28am
Verkar inte som denna kille har särskilt ont....

Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 9 2014 10:33am
imorgon blir det träning, lär sätta igång igen då jag är så jävla skinny. väger säkert under 70 nu med mina 183cm :( ska beställa hem protein också!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Mar 9 2014 01:58pm
Quote (eviilution @ Mar 9 2014 04:28pm)
Verkar inte som denna kille har särskilt ont....

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/q79/s720x720/1964945_10152006949293807_1887525981_n.jpg


no rows, no hoes! :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 10 2014 03:39pm
Första tunga markträningen sen innan nyår.
Formen och viktvanan ingen höjdare, inte styrkan heller direkt.
Kyfosen på 220 va lite mycket skulle jag säga men som tur var det inte mycket lordos, fick världshistoriens jävla tryck i huvudet på andra repen så va tvungen att släppa.

Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Mar 11 2014 12:48am
Quote (PlaaD @ 10 Mar 2014 22:39)
Första tunga markträningen sen innan nyår.
Formen och viktvanan ingen höjdare, inte styrkan heller direkt.
Kyfosen på 220 va lite mycket skulle jag säga men som tur var det inte mycket lordos, fick världshistoriens jävla tryck i huvudet på andra repen så va tvungen att släppa.

http://www.youtube.com/watch?v=ZvN9n0Onn_M


nu ska vi inte fuska :) bort med plattorna under!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 11 2014 02:20am
Quote (Intenso8 @ 11 Mar 2014 07:48)
nu ska vi inte fuska :) bort med plattorna under!


Rackpulls ju, jag behöver träna min utlåsning då det är min svaga del på marken så det blir en del sånt fram till Serie 2 & JSM
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 12 2014 04:00pm
Meh... kört ett par pass legcurls och känts bra men idag var det stopp

Efter uppvärmningsset på 50 kilo big pain i knät så bara att lägga ner, som tur är har jag efter typ 18 månader fått tummen ur röven och fixat tid för röntgen så förhoppningsvis går det att lösa

Shakern pajade också

10 / 10
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Mar 13 2014 06:47am
Quote (Svartermetalisk @ Mar 12 2014 10:00pm)
Meh... kört ett par pass legcurls och känts bra men idag var det stopp

Efter uppvärmningsset på 50 kilo big pain i knät så bara att lägga ner, som tur är har jag efter typ 18 månader fått tummen ur röven och fixat tid för röntgen så förhoppningsvis går det att lösa

Shakern pajade också

10 / 10


Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 13 2014 03:57pm
Helt chockad att man ens ser konturen på mina magrutor med tanke på hur jag äter.
Blir hetsätning fram till JSM sen ska jag försöka mig på en deff under sommaren.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1680681682683684820Next
Add Reply New Topic New Poll