d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev16768697071159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Nov 19 2014 02:07am
Quote (Coldswede @ 19 Nov 2014 08:05)
Nån som orkar spela med en legendary eagle master?:) ts3


(bara jag som har märkt av buggiga hitregs?) typ träffar nån o de kommer blod men 0 skada skedd


lägg till imoksj
spelar på eagle/leg eagle
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 20 2014 12:13pm
KQLY vac bannad :D:D
Två borta, många kvar ^^^^^^

https://twitter.com/olmochiara/lists/counter-strike
etcetc

olofmeister, jw, krimz, apex +många mer inc säger folk.
Får gärna rätt på att JW fuskat till och från då många säger emot på den delen ^^

This post was edited by Mikob on Nov 20 2014 12:25pm
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 20 2014 07:26pm
Sf i epsilon vaccad :rofl:
Kioshima har flyttat alla sina items till smurf ^^^^^^^^
Detta kan bli riktigt spännande xDXD
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 20 2014 07:33pm
rip in peace conterstrik
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 20 2014 07:36pm
Quote (umade @ Nov 21 2014 02:33am)
rip in peace conterstrik


^^^^^^^^
Tarik i Netcode har också flyttat alla sina skins.
Har callat detta så länge! :rofl: :rofl:

http://gyazo.com/71539caf9a08593509a015e946ec8d67
esea bossen :D:D:D::d

This post was edited by Mikob on Nov 20 2014 07:53pm
Member
Posts: 13,077
Joined: Jun 2 2012
Gold: 281.99
Nov 21 2014 01:02am
Quote (Mikob @ 20 Nov 2014 20:13)
KQLY vac bannad :D:D
Två borta, många kvar ^^^^^^

https://twitter.com/olmochiara/lists/counter-strike
etcetc

olofmeister, jw, krimz, apex +många mer inc säger folk.
Får gärna rätt på att JW fuskat till och från då många säger emot på den delen ^^


Såg de med på fragbite segt
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 21 2014 01:53am
Quote (Mikob @ Nov 21 2014 02:36am)
^^^^^^^^
Tarik i Netcode har också flyttat alla sina skins.
Har callat detta så länge!  :rofl: :rofl:

http://gyazo.com/71539caf9a08593509a015e946ec8d67
esea bossen :D:D:D::d


Asså, sjukaste :/

Känns som att de måste ha fuskat på lan då också, med tanke på att de presterat som fan då också
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 21 2014 02:28am
Bra att det bannas i proffs tier!
Tråkigt att det förekommer fusk där dock
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Nov 23 2014 04:23am
2 cases B)

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 28 2014 02:54pm
Kommer ni följa cs-finalen imorgon? Håll utkik efter COME IN ME BRO-skylten och var redo med print screen-knappen :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev16768697071159Next
Closed New Topic New Poll