Quote (Svartermetalisk @ Jan 14 2014 04:28pm)
Jag är insnöad för att jag inte håller med dig?
Gå och lägg dig lol, det är som att vi är tillbaka på lågstadiet
Du får gärna tycka vad du vill. Men att du inte ser storheten i andras prestationer är sorgligt. "Fotboll har mer utövare lol". Dina argument är skeva, I rest my case.
Läs Lauls krönika, skulle kunna vara du som skrivit den.