d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2013
Prev1676869707196Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 14 2014 09:33am
Quote (Svartermetalisk @ Jan 14 2014 05:28pm)
Jag är insnöad för att jag inte håller med dig?

Gå och lägg dig lol, det är som att vi är tillbaka på lågstadiet


Tycker du att Zlatan i år varit bättre inom sin sport än Stenson inom sin sport?
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jan 14 2014 09:42am
klart att överklassade golfare har råd för att rösta ett par gånger extra B)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jan 14 2014 09:43am
Quote (Svartermetalisk @ Jan 14 2014 04:28pm)
Jag är insnöad för att jag inte håller med dig?

Gå och lägg dig lol, det är som att vi är tillbaka på lågstadiet


Du får gärna tycka vad du vill. Men att du inte ser storheten i andras prestationer är sorgligt. "Fotboll har mer utövare lol". Dina argument är skeva, I rest my case.
Läs Lauls krönika, skulle kunna vara du som skrivit den.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 14 2014 09:43am
Quote (Svartermetalisk @ 14 Jan 2014 17:28)
Jag är insnöad för att jag inte håller med dig?

Gå och lägg dig lol, det är som att vi är tillbaka på lågstadiet


eller aftonbladets kommenatorfält.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 14 2014 09:52am
Man får tycka vad man vill, vi snackar åsikter, inte fakta just nu.
Jag tycker bara att man inte ska grunda åsikten på personen i fråga, utan på vad denne åstadkommit under året. Det är ett pris som delas ut årligen liksom.
Att tycka att Zlatan varit störst under året är absolut inte fel.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 14 2014 12:51pm
Quote (umade @ 14 Jan 2014 16:52)
Man får tycka vad man vill, vi snackar åsikter, inte fakta just nu.
Jag tycker bara att man inte ska grunda åsikten på personen i fråga, utan på vad denne åstadkommit under året. Det är ett pris som delas ut årligen liksom.
Att tycka att Zlatan varit störst under året är absolut inte fel.


vad du än tycker, still hunted
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Jan 16 2014 06:24am
Quote (berhemuli @ 16 Jan 2014 10:34)


Om man kommer kunna spela på "Kenny Pavey får minst ett rött kort under säsongen 2014" till ett odds högre än 1,3x så är det lätt spelvärt :P

Hursomhelst - grattis! Om inte annat så är han iaf en motståndare man måste respektera för att han alltid kämpar...
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 16 2014 07:43am
Quote (LorveN @ 16 Jan 2014 14:24)
Om man kommer kunna spela på "Kenny Pavey får minst ett rött kort under säsongen 2014" till ett odds högre än 1,3x så är det lätt spelvärt :P

Hursomhelst - grattis! Om inte annat så är han iaf en motståndare man måste respektera för att han alltid kämpar...


Japp och garanterat gult på derbyn :p
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Jan 16 2014 08:27am
Quote (berhemuli @ 16 Jan 2014 14:43)
Japp och garanterat gult på derbyn :p


Definitivt ett säkert spel!
Visserligen håller jag med om att domarna gärna kan tillåta lite hårdare spel på derbyn, men när Pavey tog fel på fotbollen och Mattias Jonsons kulor och inte ens får gult... <_<
Go Back To Svenska Topic List
Prev1676869707196Next
Add Reply New Topic New Poll