Quote (ddown @ Jun 9 2012 08:43pm)
"dödensgrupp" matcherna har inte varit så jätte underhållande so far
Skojar du?

Det var ju skitkul att Danmark lyckades dra in en shoofräs, holland hade ju konstant press i 90 minuter så spännande blev det ju.
Att Tyskland Portugal skulle bli stiff var inte svårt att räkna ut, båda lagen respekterar varandra samt är rädda för att spela bort sig i första rundan så givetvis blir det tilltäppt.
Båda lagen är dessutom extremt nöjda med oavgjort efter att Holland torskade.
Typisk kryss match, att Tyskland vann var bara bananskal.