Quote (Spetch @ Dec 18 2011 01:25pm)
Har precis skaffat mig Sc2. Är brutalt dålig och skulle vela ha lite tips om vad som blir enklast att starta med? Typ som Singleplayer eller online etc

Mvh
Lättast att starta med är protoss.
googla någon basic build order som 3 gate expo och tänk på följande tre saker:
1) sluta aldrig bygga probes
2) expandera expandera expandera expandera
3) ha aldrig mycket pengar i banken.