d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev16768697071100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Sep 24 2009 10:14am
Är så jävla trött på fega människor som inte kan tala för sig själva eller ens försöker göra någonting åt något som redan är så sjukt illa och bara kommer bli ännu värre bättre såvida de inte gör något åt det...
:angry:
Member
Gold: 1,119.20
Sep 24 2009 10:16am
Quote (Simun @ Thu, 24 Sep 2009, 18:14)
Är så jävla trött på fega människor som inte kan tala för sig själva eller ens försöker göra någonting åt något som redan är så sjukt illa och bara kommer bli ännu värre bättre såvida de inte gör något åt det...
:angry:

rage.

vad har nu hänt? :O eller, vad är det som INTE hänt i detta fall. ^^
Member
Sep 24 2009 10:21am
Quote (Nickeee @ Thu, 24 Sep 2009, 18:16)
rage.

vad har nu hänt? :O eller, vad är det som INTE hänt i detta fall. ^^

Inget jag lider av, eller jo en del...
En kompis och hans flickvän flyttade till en lägenhet för några månader sedan. Deras granne OVANFÖR (saker brukar aldrig höras uppåt i lägenheter, bara neråt) klagar som fan på allt de gör. Vaknar de mitt i natten och är pissnödiga så skriker gubben på min kompis dagen efter för att dom "smäller" i dörrarna på nätterna. Hans flickvän var sjuk ett tag och hade hosta, även det fick de klagomål om. När de ringer hyresvärden så säger dom där bara att dom ska polisanmäla gubben eftersom att han så otrevlig. Alla vet ju vad en sån anmälan leder så det är så klart värdelöst. Grejen är den att min kompis vägrar att skälla tillbaka på gubben. Hade det vart jag så hade jag kört hårt mot hårt och tamefan jävlats och skrikit på gubbfan så mycket jag bara kunde utan att hyresvärden skulle kunna ge mig en varning.
VARFÖR INTE GÅ UPP TILL GUBBJÄVELN OCH SKRIKA ISTÄLLET FÖR ATT RINGA MIG OCH BERÄTTA HUR SUR DU ÄR?????????????????? :angry:
Händer flera gånger i veckan.
Member
Gold: 1,932.00
Sep 24 2009 10:23am
Quote (Simun @ Thu, Sep 24 2009, 04:21pm)
En kompis och hans flickvän flyttade till en lägenhet för några månader sedan. Deras granne OVANFÖR (saker brukar aldrig höras uppåt i lägenheter, bara neråt) klagar som fan på allt de gör. Vaknar de mitt i natten och är pissnödiga så skriker gubben på min kompis dagen efter för att dom "smäller" i dörrarna på nätterna. Hans flickvän var sjuk ett tag och hade hosta, även det fick de klagomål om. När de ringer hyresvärden så säger dom där bara att dom ska polisanmäla gubben eftersom att han så otrevlig. Alla vet ju vad en sån anmälan leder så det är så klart värdelöst. Grejen är den att min kompis vägrar att skälla tillbaka på gubben. Hade det vart jag så hade jag kört hårt mot hårt och tamefan jävlats och skrikit på gubbfan så mycket jag bara kunde utan att hyresvärden skulle kunna ge mig en varning.
VARFÖR INTE GÅ UPP TILL GUBBJÄVELN OCH SKRIKA ISTÄLLET FÖR ATT RINGA MIG OCH BERÄTTA HUR SUR DU ÄR?????????????????? :angry:

säg d till honom sitt inte & whina på jsp
Member
Gold: 1,506.69
Sep 24 2009 10:24am
Quote (Mjehehe @ Thu, Sep 24 2009, 04:23pm)
han svarade faktiskt på en fråga..... DAAAAAAAA

xDDDDD

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Member
Sep 24 2009 10:24am
Quote (Mjehehe @ Thu, 24 Sep 2009, 18:23)

Jag gör det, han törs ju inte gå upp till gubben. Han får mig förbannad och istället för att vara förbannad på någon jag bryr mig om så kan jag vara förbannad på de som tar sig orken att läsa mina förbannade rageinlägg
Member
Sep 24 2009 10:32am
Quote (Simun @ Thu, 24 Sep 2009, 18:21)

LOL?

vafan, det låter som om han är en liten mes. xd
Member
Sep 24 2009 10:34am
Quote (Nickeee @ Thu, 24 Sep 2009, 18:32)
LOL?

vafan, det låter som om han är en liten mes.  xd

Ja, sist så hade gubben skällt ut honom vid hissen och då trodde min kompis att han skulle få en smäll... Det är han nu rädd för.
>__________________<
Member
Sep 24 2009 10:46am
Quote (Simun @ Thu, 24 Sep 2009, 18:34)
Ja, sist så hade gubben skällt ut honom vid hissen och då trodde min kompis att han skulle få en smäll... Det är han nu rädd för.
>__________________<

haha. Du får ta å visa vart skåpet ska stå. bättre han lär sig nu, annars kommer väl han fortsätta ta andras skit i framtiden :P
Member
Sep 24 2009 10:49am
Quote (Nickeee @ Thu, 24 Sep 2009, 18:46)
haha. Du får ta å visa vart skåpet ska stå. bättre han lär sig nu, annars kommer väl han fortsätta ta andras skit i framtiden :P

Borde nästan göra det... Han blir ju helt förstörd och är så jääääävla rädd. Han har alltid varit rädd för mycket saker men när man inte ens törs leva normalt är det fan illa. Hans mentala hälsa lär ju bara bli sämre och sämre om det fortsätter såhär.
Funderar på att snacka med hans flickvän sen och be henne ta tag i saken för då kan det nog hända grejer... Han har sagt i flera veckor att hon ska ringa men det verkar onekligen som att det är något han bara säger till mig när jag blir förbannad i luren på att dom aldrig gör något.
Go Back To Svenska Topic List
Prev16768697071100Next
Closed New Topic New Poll