d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev167686970711131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 28 2010 11:46am
Quote (swewik @ 28 Dec 2010 18:44)
jojo, men jag har gjort en ias build

och en ap build

och nu vill jag sälja min ias build och köpa %crit dmg ist :)

ja e ingen newbie  :huh:


okej, men du får helt enkelt spara dina ias runor och spara tills du får råd med dom andra.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 28 2010 11:50am
Quote (swewik @ 28 Dec 2010 18:44)
jojo, men jag har gjort en ias build

och en ap build

och nu vill jag sälja min ias build och köpa %crit dmg ist :)

ja e ingen newbie  :huh:


lolz

eller så sparar du ias runorna, till standard carry heroes.

Och så kör du en crit rune page för crit heroes.

Kör både och. Och sen ska man inte köpa runor om man inte är säker på att man vill ha dem/behöver dem, eftersom man ej kan sälja dem.

This post was edited by Litttle_Brother on Dec 28 2010 11:50am
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Dec 28 2010 11:58am
Quote (Litttle_Brother @ Dec 28 2010 05:50pm)
lolz

eller så sparar du ias runorna, till standard carry heroes.

Och så kör du en crit rune page för crit heroes.

Kör både och. Och sen ska man inte köpa runor om man inte är säker på att man vill ha dem/behöver dem, eftersom man ej kan sälja dem.


jo verkar som om att jag får göra de :p
men jag kör ju med typ alla gubbar x)

ska fixa en tank build senare också =)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 28 2010 11:59am
Quote (swewik @ 28 Dec 2010 18:58)
jo verkar som om att jag får göra de :p
men jag kör ju med typ alla gubbar x)

ska fixa en tank build senare också =)


gör det =)
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Dec 28 2010 12:03pm
Quote (Litttle_Brother @ Dec 28 2010 05:59pm)
gör det =)


har en polare som har max me %crit dmg :D
tror de va +56% crit dmg :D
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 28 2010 12:07pm
Katarina med 6st The Bloodthirster :drool:
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Dec 28 2010 12:09pm
körde me karthus idag,
5st arch och en ring :D

1,4k ap ^^

dödade teemo var 70e sek me ultin ^^
fick typ 30kills :P
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 28 2010 12:10pm
Quote (swewik @ 28 Dec 2010 19:03)
har en polare som har max me %crit dmg :D
tror de va +56% crit dmg :D


Jao, det är grymt bra på tryndamere.

Dock tycker jag vissa crit hjältar tjänar på att ha crit chance istället för crit dmg.


Quote (eWaste @ 28 Dec 2010 19:07)
Katarina med 6st The Bloodthirster  :drool:


gal3

inga boots eller hp grejer då?



Quote (swewik @ 28 Dec 2010 19:09)
körde me karthus idag,
5st arch och en ring :D

1,4k ap ^^

dödade teemo var 70e sek me ultin ^^
fick typ 30kills :P


jao, de e så¨man får max ap, jag har dock haft mer än så ehehheh :P

This post was edited by Litttle_Brother on Dec 28 2010 12:10pm
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 28 2010 12:12pm
Quote (Litttle_Brother @ Dec 28 2010 07:10pm)
Jao, det är grymt bra på tryndamere.

Dock tycker jag vissa crit hjältar tjänar på att ha crit chance istället för crit dmg.




gal3

inga boots eller hp grejer då?





jao, de e så¨man får max ap, jag har dock haft mer än så ehehheh :P


nae rå behövs inte man har ju 150% life steal

This post was edited by eWaste on Dec 28 2010 12:12pm
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Dec 28 2010 12:14pm
Quote (Litttle_Brother @ Dec 28 2010 06:10pm)
Jao, det är grymt bra på tryndamere.

Dock tycker jag vissa crit hjältar tjänar på att ha crit chance istället för crit dmg.




gal3

inga boots eller hp grejer då?





jao, de e så¨man får max ap, jag har dock haft mer än så ehehheh :P


nja, man får ändå 100% i slutet... sen ashe hon har ändå 100% i början också :)

nejnej boots behöver man inte i slutet :)
hur får man mer?:S

Go Back To Svenska Topic List
Prev167686970711131Next
Add Reply New Topic New Poll