d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev16768697071329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Mar 22 2010 09:07am
Quote (Svartermetalisk @ 22 Mar 2010 10:09)
Håller inte med dig, världens bästa spelare kan inte carrya 4 retards till vinst mot 5 descent lirare det är helt omöjligt.


Genom PSR systemet kommer ändå bättre spelare få bättre PSR. Jag menar, likaså att mates är retards, är också fienden retards. Det är inte så att bara för att du har 1500 så får du 4 retards och möter 5 dugliga. Jag menar, alla bättre spelare har trots allt högre PSR. Vissa går inte vidare av en anledning, visst, man kan hoppa upp till en nivå, men i längden hoppar man tillbaka ner om man inte är bra nog. Det fanns en tid då jag inte kunde komma till 1700, jag kämpade på 1650, några gånger hade jag något över 1700, men i slutändan hoppade jag ändå ner, i värsta fall hade jag riktigt jävla otur och snudda på 1600, men hoppade som vanligt upp till runt 16050. idag däremot är 1650 en fjärt i havet, kom dit med 90% win utan några problem, sen balanserades win rate när jag kom upp högre. Coincidence? Eh...
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Mar 22 2010 09:09am
Sd , NO EM för er haters där ute B)

Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Mar 22 2010 09:14am
Quote (SCXiao @ Mar 22 2010 04:09pm)
Sd , NO EM för er haters där ute B)

http://i40.tinypic.com/1zna7w2.jpg


70 apm/10
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Mar 22 2010 09:16am
Quote (Goss3N @ 22 Mar 2010 15:14)
70 apm/10


Mer behövdes ju uppenbarligen inte :wacko:
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Mar 22 2010 09:37am
Quote (SCXiao @ Mar 22 2010 04:16pm)
Mer behövdes ju uppenbarligen inte :wacko:


gillar dem två med 40 apm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 22 2010 11:19am
Quote (SCXiao @ 22 Mar 2010 16:09)
Sd , NO EM för er haters där ute B)

http://i40.tinypic.com/1zna7w2.jpg


Noskill hero nr1! :D
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Mar 22 2010 12:39pm
vad är APM?
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 22 2010 12:40pm
Quote (ImoK @ Mar 22 2010 06:39pm)
vad är APM?


Hur många gånger du klickar i minuten (Actions Per Minute)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Mar 22 2010 06:27pm
Haha vad najs att man runt klockan ett en måndagkväll hamnar i team med fyra schyssta och jämnskillade svenskar (de var 2+2 mates) :)
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 22 2010 06:34pm
Quote (SCXiao @ Mar 23 2010 12:27am)
Haha vad najs att man runt klockan ett en måndagkväll hamnar i team med fyra schyssta och jämnskillade svenskar (de var 2+2 mates) :)


Nämen!
Go Back To Svenska Topic List
Prev16768697071329Next
Add Reply New Topic New Poll