Quote (SCXiao @ 29 Jun 2010 16:04)
Måste tyvärr säga att fjortisrösten förstörde hela låten för mig, 0/10 för det. Annars tycker jag Petter är bland de bättre svenska rapparna.

http://www.youtube.com/watch?v=5RAQXg0IdfI
Jo men visst, den förstör så mycket av en annars skön låt! Jo, Sverige har ju inget öfverflöd av bra rappare, men Petter och Ken Ring är mina personliga favoriter.
This post was edited by Alphabetz on Jun 29 2010 08:15am