d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev16768697071231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 16 2009 02:53pm
Blondiner är som tofflor!
De är sköna att sätta på men de är inga man går Ut med.
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 16 2009 02:54pm
Vad gjorde elefanten på motorvägen?
Ungefär 8 Km/h.


:lol:
Member
Posts: 19,847
Joined: Aug 28 2008
Gold: Locked
Warn: 20%
May 16 2009 03:00pm
Quote (Marcusd0 @ Sat, May 16 2009, 09:53pm)
Blondiner är som tofflor!
De är sköna att sätta på men de är inga man går Ut med.


..
:|
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 16 2009 03:02pm
Quote (Yllegarnet @ Sat, 16 May 2009, 21:48)
Vad är det för skillnad mellan E.T och en invandrare?
E.T ville hem. E.T hade en egen cykel. E.T var mycket snyggare. E.T kom ensam.


lol


Quote (Yllegarnet @ Sat, 16 May 2009, 21:49)
Hur gör man en polsk kvinna gravid?
-Lägger satsen på golvet och låter flugorna sköta resten!


x 2


Quote (Leimone @ Sat, 16 May 2009, 22:34)
<3


Spamma inte i denna tråd har jag ju sagt! Snälla!!!

Skriv ett skämt istället!


Quote (Marcusd0 @ Sat, 16 May 2009, 22:53)
Blondiner är som tofflor!
De är sköna att sätta på men de är inga man går Ut med.


finns ju redan!!!!! :P


Quote (Marcusd0 @ Sat, 16 May 2009, 22:54)
Vad gjorde elefanten på motorvägen?
Ungefär 8 Km/h.


:lol:


lol elefant vits igen ^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 16 2009 03:29pm
När Gud hade skapat Adam och Eva, hade han två saker kvar som han tänkte ge till dem. Gud sa:
- Jag har två saker kvar till er, den ena är konsten att kissa stående...

Adam avbröt:
- Jag, jag vill ha den, det skulle vara riktigt kul, livet skulle vara mycket lättare och roligare!!

Han tittade på Eva, som nickade och sa:
- Varför inte, det är inte så nödvändigt för mig.

Så Gud gav Adam den här gåvan. Adam skrek av glädje, hoppade upp och kissade runtom, skvätte på väggarna och sprang till stranden och kissade och beundrade mönster han gjorde i sanden.

Gud och Eva tittade på Adams glädje och Eva frågade Gud:
- Och den andra saken som Du skulle ge bort som gåva?
- Hjärna Eva, hjärna.
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 16 2009 03:30pm
Quote (Litttle_Brother @ Sat, May 16 2009, 09:02pm)
lol




x 2




Spamma inte i denna tråd har jag ju sagt! Snälla!!!

Skriv ett skämt istället!




finns ju redan!!!!! :P




lol elefant vits igen ^^


Elefant skämt > all
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 16 2009 03:42pm
Quote (Marcusd0 @ Sat, 16 May 2009, 23:30)
Elefant skämt > all


lol :P


Sent på natten eller tidigt på morgonen, hur man nu ser på det, för klockan är närmare fyra när mannen kommer hemsmygande.

- Klockan är nästan fyra. Var har du hållit hus? frågar frun argt.

- Älskling, du förstår vi hade en liten fest på kontoret...

- Den kan väll inte hållit på hela natten?

- Nja, den nya snygga sekreteraren tordes inte gå hem ensam så sent...

- Menar du att du följde med henne hem?

- Ja det blev så eftersom hon bor åt samma håll som vi...

- Då behövde det väll inte ta halva natten?

- Nja, men hon ville bjuda på kaffe och så och, ja du förstår jag ville inte vara oartig och tacka nej. Och sen så...

- Ljug inte, skriker frun. Jag vet att du var på kontoret hela tiden och försökte installera senaste versionen av Windows!
Member
Posts: 19,847
Joined: Aug 28 2008
Gold: Locked
Warn: 20%
May 16 2009 03:45pm
<3
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 16 2009 03:49pm
Quote (Leimone @ Sat, 16 May 2009, 23:45)
<3


Asså, seriöst sluta spamma denna topic, har typ sagt till 3 gånger nu.

Spamma i spanjards spamm topics istället, okej? Tack..
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 16 2009 03:52pm
Quote (Litttle_Brother @ Sat, May 16 2009, 09:49pm)
Asså, seriöst sluta spamma denna topic, har typ sagt till 3 gånger nu.

Spamma i spanjards spamm topics istället, okej? Tack..


det här tycker jag låter som en bra idé, för fan spamma andra värdelösa trådar... denna är så mkt bättre utan <3 -.-
Go Back To Svenska Topic List
Prev16768697071231Next
Add Reply New Topic New Poll