d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2 Tråden
Prev1678679680681682723Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 4 2010 12:06pm
någon med baalruns uppe? kan fan betala för att få köra 78->83 :P
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 4 2010 12:06pm
Quote (Yllegarnet @ Oct 4 2010 06:06pm)
hur ska man tjäna fgs på nya laddern tro?


This, haha har fan inte tjänat ett skit ^_^

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 4 2010 12:07pm
Quote (SyB_BaM @ 4 Oct 2010 20:06)
This, haha har fan inte tjänat ett skit ^_^


jag funderar på att göra en smiter och sälja identifierade torches
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 4 2010 12:08pm
Quote (Yllegarnet @ Oct 4 2010 07:07pm)
jag funderar på att göra en smiter och sälja identifierade torches


Tjänar man ganska bra på om man hittar bra torchs :P
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 4 2010 12:10pm
Quote (Yllegarnet @ Oct 4 2010 06:07pm)
jag funderar på att göra en smiter och sälja identifierade torches


Tänkt detsamma, fast sälja oidentiferade.

Fast detta har ajg gjort varje ladder, alltid hundratals - tusentals(?) torch's, vette fan om man pallar, börjar bli lite tråkigt ^_^

Men som sagt, man tjänar som fasen, skulle gjort smiter för ett tag sen dock...
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Oct 4 2010 12:29pm
Iso hjälp i hell @ ladder hc !
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 4 2010 12:30pm
Quote (hestJaevel @ 4 Oct 2010 20:06)
någon med baalruns uppe? kan fan betala för att få köra 78->83 :P


Är 65, blir hell brs snart :)
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Oct 4 2010 12:33pm
Quote (hestJaevel @ 4 Oct 2010 20:06)
någon med baalruns uppe? kan fan betala för att få köra 78->83 :P


Känner en kille som kör privbrs , fast han kör dia,shenk,travi och baal i samma game ;)

kan säga hans game om du vill :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 4 2010 12:34pm
Quote (Hellgren @ 4 Oct 2010 20:33)
Känner en kille som kör privbrs , fast han kör dia,shenk,travi och baal i samma game ;)

kan säga hans game om du vill :)


Schyst, fast jag hittade :)
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Oct 4 2010 12:35pm
Quote (hestJaevel @ 4 Oct 2010 20:34)
Schyst, fast jag hittade :)


Bra de , för han körde inte atm ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1678679680681682723Next
Closed New Topic New Poll