Quote (Svartermetalisk @ Oct 4 2010 04:13pm)
Jag förstår inte vad ni har för obsession med postcount, man kan vara general spammer med 15 ppd och inte spamma alls med 50 ppd.
Kolla min ppd t.ex den är hyfsat hög men ni ser sällan mig göra posts innehållande 1-2 felstavade ord och tio smileys.
offtopic!^^^^^^^^^^^^^^^^
/e: diablo 2 är gammalt men jag hittade soj och förmodar att jag kan få lite fgs för den