Quote (ankiie @ 28 Feb 2014 21:07)
ja troligen, körde ez bar för det ger ett mer naturligt sträckning av handflatan och ger mild påfrestning vid koncentrisk rörelse. Vad kan man göra nu då? eller så skiter ja i o träna handleder ett tag o ser om det hjälper.
Lokalisera istället vart i rörelsen det gör ont, dvs vilka vinklar det är som skapar problem.
Byt sedan ut rörelsen mot något annat. Att byta bort en stångövning (som skapar en låst position) mot t.ex cable (som ger en rörlig position) kan va en idé att experimentera med.