d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1675676677678679820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,528.97
Trader: Trusted
Feb 19 2014 10:51am
Grymt imponerad av en arbetskollega! Han har under 6 mån minskat fettprocent från 12.0 till 6,3% och midjan från 89cm till 78cm.
inte det lättaste att hålla igång med träningen och kosten som man samtidigt under dessa 6 månderna ibland varit ute i fält i flera dagar.

Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Feb 19 2014 12:46pm
Quote (n1ghtm4r3 @ Feb 19 2014 05:51pm)
Grymt imponerad av en arbetskollega! Han har under 6 mån minskat fettprocent från 12.0 till 6,3% och midjan från 89cm till 78cm.
inte det lättaste att hålla igång med träningen och kosten som man samtidigt under dessa 6 månderna ibland varit ute i fält i flera dagar.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1897714_10153818540390144_1365806130_n.jpg


Jävlar! imponerande ;)
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Feb 19 2014 02:52pm
Quote (n1ghtm4r3 @ Feb 19 2014 04:51pm)
Grymt imponerad av en arbetskollega! Han har under 6 mån minskat fettprocent från 12.0 till 6,3% och midjan från 89cm till 78cm.
inte det lättaste att hålla igång med träningen och kosten som man samtidigt under dessa 6 månderna ibland varit ute i fält i flera dagar.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1897714_10153818540390144_1365806130_n.jpg


Najs!, Vet du om han kör viktade övningar för mage? Har kört tidigare Hanging leg raise etc.. men utan vikter blir det inga rutor för mig, pojkmage typ...
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 20 2014 12:33pm
Testa det här med PWO.

Jag hatar att svimma och spy. Är det bara att skippa PWO helt? Min kompis säger att det släpper efter några gånger? Eller kommer min hjärna trolla mig forever?
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Feb 20 2014 01:22pm
Quote (eviilution @ Feb 20 2014 06:33pm)
Testa det här med PWO.

Jag hatar att svimma och spy. Är det bara att skippa PWO helt? Min kompis säger att det släpper efter några gånger? Eller kommer min hjärna trolla mig forever?


skit i pwon om du inte klarar av att hålla innehållet i magen, har lite emotofobi så ja skulle personligen skitit i det om jag spydde 1 gång till o med
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 20 2014 01:28pm
Quote (ankiie @ 20 Feb 2014 19:22)
skit i pwon om du inte klarar av att hålla innehållet i magen, har lite emotofobi så ja skulle personligen skitit i det om jag spydde 1 gång till o med


Har ej spytt eller så utan mer att det känns som att jag ska göra det hela tiden. Tror de skull vara lugnt om mitt huvud inye trolla mig så hårt... :/
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 28 2014 09:51am
28/2

Marklyft
60x5
100x5
140x5
160x5
180x5
100 - 3x10 - pausad ryckmark

TRAPI RUSKI CYKA
40 - 2x10
60 - 2x10
40 - 4x10

Skivstångsrodd, supinerat
80 - 4x10

Rear Delt Row
40 - 5x5, 1x10

Cablerodd, 1 arm
3x15

Sittande rodd med chestsupport
2x10

Biceps 9set

Underarmscurl throwdown
Gjordeförontiarmarnaförattvetavadjaggjorde.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Feb 28 2014 09:53am
får ont i handlederna vid bicepcurls, ja kör stångcurls EZ bar vanligt grepp
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 28 2014 10:43am
Quote (ankiie @ 28 Feb 2014 16:53)
får ont i handlederna vid bicepcurls, ja kör stångcurls EZ bar vanligt grepp


Problem med palmar/dorsalflexion alt. radial/ulnardeviation?

Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Feb 28 2014 11:00am
Quote (PlaaD @ Feb 28 2014 04:43pm)
Problem med palmar/dorsalflexion alt. radial/ulnardeviation?


wat
Go Back To Svenska Topic List
Prev1675676677678679820Next
Add Reply New Topic New Poll