d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1674675676677678820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 9 2014 04:28am
Quote (enterman @ 9 Feb 2014 10:52)
väger 70kg

2 innebandyträningar i veckan+ 5-6 gympass i veckan plus tungt arbete

ps, är det skillnad på vanligt socker och frukt/druvsocker något som är bättre eller sämre?


Du kan nog öka ditt kcal intag lite till då du tränar så mycket.

Sackaros(vanligt socker) tas upp långsammare än glukos (druvsocker).
Glukos är ju det man får i sig via vanliga kolhydrater.
Member
Posts: 16,806
Joined: Jun 4 2006
Gold: 4,972.00
Feb 9 2014 04:42am
Quote (PlaaD @ 9 Feb 2014 12:28)
Du kan nog öka ditt kcal intag lite till då du tränar så mycket.

Sackaros(vanligt socker) tas upp långsammare än glukos (druvsocker).
Glukos är ju det man får i sig via vanliga kolhydrater.


är ju mätt hela tiden xD men ska försöka :) ty för info!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Feb 9 2014 06:46am
Quote (enterman @ Feb 9 2014 10:42am)
är ju mätt hela tiden xD men ska försöka :) ty för info!


drick kalorierna då, kör på 3% mjölk eller blanda i lite majonäs,grädde o ha mycket såser osv till middagarna, kör mycket flytande kalorier, släng i nötter i saker o ting så ska det bli lättare. Satsa på saker som är vätska/flytande o föda som ger lite volym men har mycket kalorier.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Feb 10 2014 07:46am
Farsan vill träna med mig bara för o testa sa han, men kör man seriöst kommer man ju "skrämma" honom typ, säger inte att jag e stor osv menar bara att det är så tungt påfrestande, ska försöka övertala han till nåt annat vi kan göra :p bowling kanske.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 10 2014 01:30pm
Quote (ankiie @ 10 Feb 2014 14:46)
Farsan vill träna med mig bara för o testa sa han, men kör man seriöst kommer man ju "skrämma" honom typ, säger inte att jag e stor osv menar bara att det är så tungt påfrestande, ska försöka övertala han till nåt annat vi kan göra :p bowling kanske.


Förstår dig, mina systrar ville att jag skulle träna med dem en gång.
Den ena är lite tjock och den andra är typ halva min storlek, jag visade dem en video när jag och polare tränade, de ville inte träna med mig längre ^^
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Feb 10 2014 02:35pm
Quote (PlaaD @ 10 Feb 2014 20:30)
Förstår dig, mina systrar ville att jag skulle träna med dem en gång.
Den ena är lite tjock och den andra är typ halva min storlek, jag visade dem en video när jag och polare tränade, de ville inte träna med mig längre ^^


Haha, jag försökte få päronen att träna med mig. Mamma var mer intresserad än pappa.
Jag har ju förklarat för henne att knäböj hade varit bra för att stabilisera hennes knäleder, hon har ju slappa ledband, precis som jag har haft tidigare, skillnaden är att hennes knä gått ur led ett par gånger.
Hon inser nyttan, pappa tycker bara det verkar jobbigt.
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 10 2014 04:37pm
Ställde mig på vågen och den visade 84.2 bulk going good... konstigt nog har jag inte fått bristningar på något annat än biceps
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Feb 10 2014 07:00pm
Quote (eWaste @ Feb 10 2014 10:37pm)
Ställde mig på vågen och den visade 84.2 bulk going good... konstigt nog har jag inte fått bristningar på något annat än biceps


curls curls curls curls
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Feb 11 2014 09:43am



hahahha så jävla sann XD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 13 2014 09:37am
PR i press idag antar jag?
Gjort 80x1 med log innan och satte 80x2 idag, visserligen savickaspress.

Go Back To Svenska Topic List
Prev1674675676677678820Next
Add Reply New Topic New Poll