d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > I Lurarna Just Nu Vol.3
Prev1673674675676677973Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Sep 8 2013 06:40am
Paul van Dyk - The Ocean (feat. Arty)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 8 2013 08:11am
Änglagård - Viljans Öga - Snårdom

Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Sep 8 2013 09:15am
Dimmu borgir-alt lys er svunnet hen
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 8 2013 05:08pm
Änglagård - Viljans Öga - Längtans Klocka

Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Sep 8 2013 05:21pm
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 9 2013 04:40am
3LAU - Work Hard, Play Hard
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 9 2013 06:08am
Blind Lemon Jefferson - Complete Recordings - Rambler Blues
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 9 2013 07:23am
Dökött - Tuttar Överallt
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 9 2013 07:50am
Ic*cros* - Self-titled - Je*us Fr*eaks

Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Sep 9 2013 11:09am


Jag har köpt en saxofon av en släkting som e stor, som en husvagn
Jag gick hem och skulle se om jag kunde spela på saxofonen
Och jag blåste som en tjur, men det hände ingenting
Så jag rynkade på mina ögonbryn
Men så hände det som så, jag fick fram två toner
Och jag kom ju nästan i extas

Och jag blåste på som fan, hela natten hela dan, allt på saxen
Då kom grannarna in och frågade om jag hade gallsten
Då blev jag så jävla arg, så jag tog min saxofon
Och slängde den i väggen med ett brak
Sen så sprang jag iväg till min släktings kåk
För att ge honom en jävla omgång

Och han sprang som en idiot där på sin stora fot
För han hade förlorat den andra i kriget
Han var vältränad han, så han hann liksom undan
Och jag kom efter och började att flåsa
Åh, saxofonen
E de lättaste inschtromentet, ja

(SOLO)

Sen så gick jag hem igen och tog fram min saxofon och börja tuta
Då så hördes det ett brak ifrån dörren till min lägenhet utanför
Jag gick dit och öppnade och fick se uppretade grannar
Som stod där med varsin stor knölpåk
Och dom rusade in och började slå mig i skallen
Så jag fann för gott att retirera en liten bit

Och jag sprang som en idiot, där på min stora fot
För den andra hade fastnat i saxofonen
Och jag sprang som själve fan, över stock och över sten
Grannarna dom flåsade mig i nacken
Åh, saxofonen
E de lättaste inschtromentet, ja.
Jadå!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1673674675676677973Next
Add Reply New Topic New Poll