d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2 Tråden
Prev1672673674675676723Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Oct 4 2010 08:48am
Quote (Ekaan @ Oct 4 2010 04:46pm)
ty!


freerideon // yourdiscostick
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 4 2010 08:50am
Quote (fideuu @ 4 Oct 2010 15:48)
freerideon // yourdiscostick


t4t var de lika skönt för dig som mig
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Oct 4 2010 08:51am
nån som vill rusha mig i nl? :)
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Oct 4 2010 08:51am
Quote (dallenthedude @ Oct 4 2010 04:51pm)
nån som vill rusha mig i nl? :)


kan göra nightmare o normal men ej hell har ingen merc :blush:

Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Oct 4 2010 08:52am
Quote (fideuu @ Oct 4 2010 02:51pm)
kan göra nightmare o normal men ej hell har ingen merc :blush:


Okey nice :)

pmar dig game då.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 4 2010 09:00am
Quote (dallenthedude @ 4 Oct 2010 16:52)
Okey nice :)

pmar dig game då.


Quote (fideuu @ 4 Oct 2010 16:51)
kan göra nightmare o normal men ej hell har ingen merc :blush:


om vi samarbetar kanske vi kan göra hell ^^

jag är java som e full gearad och solar det mesta, förutom det som är light förstås ^^

jag tar dock inte mephisto
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 4 2010 09:01am
Quote (ChingeR @ 4 Oct 2010 16:00)
om vi samarbetar kanske vi kan göra hell ^^

jag är java som e full gearad och solar det mesta, förutom det som är light förstås ^^

jag tar dock inte mephisto


kan hjälpa lite med wind dudun xD
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 4 2010 09:04am
Quote (AsDrake @ 4 Oct 2010 17:01)
kan hjälpa lite med wind dudun xD


upptäckte precis att jag solade mephisto ez xd

trodde det skulle va svårt eftersom jag har kuk resistance ^^

Aja det var skiiitenkelt ju ^^

travincal är däremot ett problem
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 4 2010 09:06am
Quote (dallenthedude @ 4 Oct 2010 16:51)
nån som vill rusha mig i nl? :)


aha nl :(

då har jag 4 hammerdonks och massa pvpchars hahah
Go Back To Svenska Topic List
Prev1672673674675676723Next
Closed New Topic New Poll