Quote (SpAz. @ 4 Oct 2010 11:55)
haha simon detta skrivs i "den officiella d2-tråden"
är det nu vi kan konstatera att du har ett datorberoende och bör skickas till rehab?

j/k hur e leget? hur går pussycore laddern?
sj har man faktiskt fått lira några timmar igår. 77 med hc sorka nu
hahah ja men jag hittade ingen hälsa/irl-tråd så de fick bli denna

JAG ÄR INTE BEROENDE!! kan ju sluta när jag vill...
anyway, tröttnat på pussycore nu också. har inte spelat sen i fredags typ.