d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2 Tråden
Prev1670671672673674723Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 4 2010 03:07am
idag ere ny vecka
ska börja bli nyttig och gå ut och gå minst 1h minst varannan dag :thumbsup:
jag lovar och svär!
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 4 2010 03:55am
Quote (Simun @ 4 Oct 2010 11:07)
idag ere ny vecka
ska börja bli nyttig och gå ut och gå minst 1h minst varannan dag :thumbsup:
jag lovar och svär!


haha simon detta skrivs i "den officiella d2-tråden"
är det nu vi kan konstatera att du har ett datorberoende och bör skickas till rehab? :rolleyes:
j/k hur e leget? hur går pussycore laddern?
sj har man faktiskt fått lira några timmar igår. 77 med hc sorka nu
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 4 2010 03:57am
Quote (SpAz. @ 4 Oct 2010 11:55)
haha simon detta skrivs i "den officiella d2-tråden"
är det nu vi kan konstatera att du har ett datorberoende och bör skickas till rehab? :rolleyes:
j/k hur e leget? hur går pussycore laddern?
sj har man faktiskt fått lira några timmar igår. 77 med hc sorka nu


hahah ja men jag hittade ingen hälsa/irl-tråd så de fick bli denna :angel:
JAG ÄR INTE BEROENDE!! kan ju sluta när jag vill...
anyway, tröttnat på pussycore nu också. har inte spelat sen i fredags typ.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 4 2010 04:00am
Quote (Simun @ 4 Oct 2010 11:57)
hahah ja men jag hittade ingen hälsa/irl-tråd så de fick bli denna :angel:
JAG ÄR INTE BEROENDE!! kan ju sluta när jag vill...
anyway, tröttnat på pussycore nu också. har inte spelat sen i fredags typ.


åhå så du gibbar inget alls? säg till om du vill börja hardcore och spela sporadiskt, jag jobbar mest så blir inte mkt. men alltid kul med mer kamrater :>
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 4 2010 05:46am
Quote (SpAz. @ 4 Oct 2010 12:00)
åhå så du gibbar inget alls? säg till om du vill börja hardcore och spela sporadiskt, jag jobbar mest så blir inte mkt. men alltid kul med mer kamrater :>


jag kan spela ibland, måste dock lvla upp min barb som är i nm act 5, expansion då, orkade ej classic, sååå drygt.

This post was edited by Litttle_Brother on Oct 4 2010 05:46am
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Oct 4 2010 06:04am
Ingen som skulle kunna tänka sig ett litet sale-jobb? :)

Saker för kanske 300 fg, 25% profit får du!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 4 2010 06:12am
Quote (ZippYz @ 4 Oct 2010 14:04)
Ingen som skulle kunna tänka sig ett litet sale-jobb? :)

Saker för kanske 300 fg, 25% profit får du!


50% :)
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Oct 4 2010 06:16am
Quote (ZippYz @ Oct 4 2010 02:04pm)
Ingen som skulle kunna tänka sig ett litet sale-jobb? :)

Saker för kanske 300 fg, 25% profit får du!


35 deal ^_^
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 4 2010 06:20am
Quote (SpAz. @ 4 Oct 2010 12:00)
åhå så du gibbar inget alls? säg till om du vill börja hardcore och spela sporadiskt, jag jobbar mest så blir inte mkt. men alltid kul med mer kamrater :>


typ inte. vet inte men d2 är inte samma sak längre som det var för några år sedan :(
kommer ju aldrig sluta helt ( :lol: ), men som det ser ut just nu så blir det inte mycket d2 framöver.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 4 2010 06:30am
Någon som orkar cowrunna normal från 20-25 ? :P

SC
Go Back To Svenska Topic List
Prev1670671672673674723Next
Closed New Topic New Poll