d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1670671672673674820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,982
Joined: Sep 10 2010
Gold: 0.00
Feb 4 2014 10:14am
Gym!
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 4 2014 10:15am
Quote (KingFantastic @ 4 Feb 2014 16:14)
Gym!


Gymmar du igentligen eller skriver du det bara?

Förövrigt undrar jag om dessa meds aka spetch har möjlighet att korrigera det dåliga stavfelet i topic?

This post was edited by eviilution on Feb 4 2014 10:16am
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Feb 4 2014 10:17am
Quote (Snigelfis @ Feb 4 2014 04:13pm)
Jag har inte fått träningsschemat än men jag tror inte han går ut med 900 kg bänk första veckan:P

E: Här är han förövrigt:)

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/62358_812904582068393_1038946507_n.jpg


Det var som fan, det är ju han som tränar på friskis på mitt gym ibland. Han e trevlig, frågade han en sak ang. militärpress kom ja ihåg.

This post was edited by ankiie on Feb 4 2014 10:18am
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Feb 4 2014 10:21am
Quote (ankiie @ 4 Feb 2014 17:17)
Det var som fan, det är ju han som tränar på friskis på mitt gym ibland. Han e trevlig, frågade han en sak ang. militärpress kom ja ihåg.


Äg:D!

Jo han var trevlig som attan i Lumpen också!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 4 2014 10:23am
Quote (Snigelfis @ 4 Feb 2014 17:13)
Jag har inte fått träningsschemat än men jag tror inte han går ut med 900 kg bänk första veckan:P

E: Här är han förövrigt:)

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/62358_812904582068393_1038946507_n.jpg


Är inte han från Örebro? Tycker jag känner igen snubben från antagligen video eller bild med en polare.

E: Stod ju Örebrofitness på ena bilden t.om.......

This post was edited by PlaaD on Feb 4 2014 10:25am
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Feb 4 2014 10:26am
Quote (PlaaD @ Feb 4 2014 04:23pm)
Är inte han från Örebro? Tycker jag känner igen snubben från antagligen video eller bild med en polare.


Han måste nog bo här, såg han med hans tjej precis utanför min skola. Samt tillbringar en del tid på samma gym som mig så det säger nog en del.
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Feb 4 2014 10:54am
Quote (PlaaD @ 4 Feb 2014 17:23)
Är inte han från Örebro? Tycker jag känner igen snubben från antagligen video eller bild med en polare.

E: Stod ju Örebrofitness på ena bilden t.om.......


Quote (ankiie @ 4 Feb 2014 17:26)
Han måste nog bo här, såg han med hans tjej precis utanför min skola. Samt tillbringar en del tid på samma gym som mig så det säger nog en del.


Jodå han bor i örebro;P

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Feb 4 2014 01:40pm
En annorlunda inspirationsvideo.
Jag tycker den är ruggigt bra!

Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Feb 4 2014 02:43pm
23 min kortfilm, såg ganska intressant ut! Hade föredragit en längre film o se men iaf.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 4 2014 03:13pm
Okej postar dessa ändå, fast ser riktigt illa ut i mina ögon. Det är inte ens hög vikt :S

https://www.dropbox.com/s/gmjhb8e4e6o34hy/20140204_204330.mp4

https://www.dropbox.com/s/tu4bygq5f8oz4vn/20140204_204810.mp4

Hade taskigt med batteri som fan så kunde inte filma det följande settet där det kändes som att jag svanka som fan, dock blev jag väldigt "trött" i svanskote området...
Go Back To Svenska Topic List
Prev1670671672673674820Next
Add Reply New Topic New Poll