d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev166676869704356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 16 2013 04:41am
Quote (Svartermetalisk @ 16 Nov 2013 12:40)
Inte direkt konstigt att folk lägger mer pengar på nöjen än på välgörenhet?

Kan jag räkna med att du lägger mer pengar på fillipinerna än på öl denna månaden?


får de som röstar på idol verkligen ut något av de själva? nope
får jag ut något av min öl-konsumption? hell yes, jag blir awesome av öl
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 16 2013 04:43am
Quote (Simon @ Nov 16 2013 11:41am)
får de som röstar på idol verkligen ut något av de själva? nope
får jag ut något av min öl-konsumption? hell yes, jag blir awesome av öl


Ja, underhållning

Mina skivpengar, dina ölpengar, deras idolpengar är exakt samma utgiftskonto: Nöjen

Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 16 2013 04:46am
Quote (Svartermetalisk @ 16 Nov 2013 12:43)
Ja, underhållning

Mina skivpengar, dina ölpengar, deras idolpengar är exakt samma utgiftskonto: Nöjen


jag tycker inte det. du får ju en skiva du har i din samling. att rösta på idol är ju som att donera pengarna, fast inte till välgörenhet. till nån jävla slipsnisse på något hq nånstans

This post was edited by Simon on Nov 16 2013 04:47am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Nov 16 2013 05:20am
Quote (Simon @ 16 Nov 2013 11:46)
jag tycker inte det. du får ju en skiva du har i din samling. att rösta på idol är ju som att donera pengarna, fast inte till välgörenhet. till nån jävla slipsnisse på något hq nånstans


Man röstar ju fram Sveriges nya storstjärna för alla vet att vinnaren av Idol är alltid den det går bäst för efter tävlingen :rolleyes:
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 16 2013 05:41am
Quote (SCXiao @ Nov 16 2013 11:20am)
Man röstar ju fram Sveriges nya storstjärna för alla vet att vinnaren av Idol är alltid den det går bäst för efter tävlingen :rolleyes:


Ja sen är de "storstjärnorna" bortglömde efter ett år :banana:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 16 2013 05:51am
Quote (SCXiao @ Nov 16 2013 12:20pm)
Man röstar ju fram Sveriges nya storstjärna för alla vet att vinnaren av Idol är alltid den det går bäst för efter tävlingen :rolleyes:


:D

Har man en favorit ska man ringa och rösta som fan på motståndaren
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 16 2013 05:57am
Quote (SpAz. @ 16 Nov 2013 12:35)
Bara? Jag har inte skänkt en krona o kommer inte göra det heller.
come at me white knighters


jag slängde iväg 25$ på pokerstars!
delarvecka för mig igen då jag drog in bra på pokern.. farsan 100$, random luffare ute 100kr, dit till filippinerna 25$, random uteliggare #2 som sålde dom där tidningarna 100kr + en kaffe från kiosken brevid. Random gatumusikant 50kr cuz played awesome songs, polarn fick en helkväll med öl. Nu väntar jag in bara den goda karman som kommer av detta.. (haha)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 16 2013 06:05am
Quote (berhemuli @ 16 Nov 2013 13:57)
jag slängde iväg 25$ på pokerstars! 
delarvecka för mig igen då jag drog in bra på pokern.. farsan 100$, random luffare ute 100kr, dit till filippinerna 25$, random uteliggare #2 som sålde dom där tidningarna 100kr + en kaffe från kiosken brevid. Random gatumusikant 50kr cuz played awesome songs, polarn fick en helkväll med öl.  Nu väntar jag in bara den goda karman som kommer av detta.. (haha)


Simon gillar detta.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 16 2013 07:41am
fan vad fint. städat hela lägenheten och tvättat och gjort all kärringgöra, skönt att ha det gjort. så jävla nöjd med mig lägenhet alltså, har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska byta till för golv i vardagsrummet bara, lutar åt parkett.
tack och hej blogen
Member
Posts: 6,580
Joined: Sep 29 2013
Gold: 150.00
Nov 16 2013 07:56am
Quote (Simon @ 16 Nov 2013 14:41)
fan vad fint. städat hela lägenheten och tvättat och gjort all kärringgöra, skönt att ha det gjort. så jävla nöjd med mig lägenhet alltså, har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska byta till för golv i vardagsrummet bara, lutar åt parkett.
tack och hej blogen


Släng in en heltäckningsmatta á la 1970.
Go Back To Svenska Topic List
Prev166676869704356Next
Add Reply New Topic New Poll