Quote (SpAz. @ 16 Nov 2013 12:35)
Bara? Jag har inte skänkt en krona o kommer inte göra det heller.
come at me white knighters
jag slängde iväg 25$ på pokerstars!
delarvecka för mig igen då jag drog in bra på pokern.. farsan 100$, random luffare ute 100kr, dit till filippinerna 25$, random uteliggare #2 som sålde dom där tidningarna 100kr + en kaffe från kiosken brevid. Random gatumusikant 50kr cuz played awesome songs, polarn fick en helkväll med öl. Nu väntar jag in bara den goda karman som kommer av detta.. (haha)