d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev16667686970159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 10 2014 01:44pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Nov 10 2014 08:37pm)
Någon som vill lira?


vilken rank?

har konton i alla möjliga ranker, dock så går de åt skogen idag så de spelar typ ingen roll om ja lirar mg2 eller global xD
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Nov 10 2014 02:49pm
Quote (Kerzhakov @ Nov 10 2014 07:44pm)
vilken rank?

har konton i alla möjliga ranker, dock så går de åt skogen idag så de spelar typ ingen roll om ja lirar mg2 eller global xD


jag är mg2 hehe :)
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Nov 12 2014 04:46pm
äntligen eagle efter 92 competitive wins, för det mesta solo queue

tog dock en jävla tid med tanke på att jag hade DMG efter kanske 20 games
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Nov 13 2014 04:10pm
afffaaäään, vann 6 raka, Scoreboard låg jag 1'a-4-1-5-5-2.. den sista jag kom 5'a på var dock jävligt tight, skillde ca 10 poäng från mig och toppen ^^.. fattar inte att jag inte rankar upp, körde mot ranks som var typ +/- 2 min mg2.. avslutade det 7'e och sista gamet med en förlust dock :(
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Nov 14 2014 07:39pm
30 lådor ikväll, bästa man fick var en sketen nova med st.. värd ca 2-3£, dags att spärra det där jävla kortet ^^
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 15 2014 03:18pm
Spelar knappt längre, men fick för mig att öppna 11 lådor, fick en p250 undertow, glock dragon tattoo, båda FN..

Är helt värdelös på spelet nuförtiden, men lyckas ändå fragga vilt som fan :p o resten av laget spela som skräp :\

Så har gått ned till vanlig eagle igen
Member
Posts: 13,077
Joined: Jun 2 2012
Gold: 281.99
Nov 19 2014 01:05am
Nån som orkar spela med en legendary eagle master?:) ts3


(bara jag som har märkt av buggiga hitregs?) typ träffar nån o de kommer blod men 0 skada skedd

This post was edited by Coldswede on Nov 19 2014 01:07am
Member
Posts: 844
Joined: Apr 11 2014
Gold: 0.00
Nov 19 2014 01:20am
Quote (Coldswede @ Nov 19 2014 08:05am)
Nån som orkar spela med en legendary eagle master?:) ts3


(bara jag som har märkt av buggiga hitregs?) typ träffar nån o de kommer blod men 0 skada skedd


har varit så ända sedan 1.5, vet inte med de äldre versionerna men förmodligen även där oxå

This post was edited by Trimble on Nov 19 2014 01:21am
Member
Posts: 13,077
Joined: Jun 2 2012
Gold: 281.99
Nov 19 2014 01:55am
Quote (Trimble @ 19 Nov 2014 09:20)
har varit så ända sedan 1.5, vet inte med de äldre versionerna men förmodligen även där oxå



Har faktiskt inte märkt av de på 1.6
Member
Posts: 844
Joined: Apr 11 2014
Gold: 0.00
Nov 19 2014 01:58am
Quote (Coldswede @ Nov 19 2014 08:55am)
Har faktiskt inte märkt av de på 1.6


man klonkar någon, ås det blir ett gult kryss i skallen på dom, men 0 dmg?
Go Back To Svenska Topic List
Prev16667686970159Next
Closed New Topic New Poll