d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev16667686970545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 42,721
Joined: Dec 27 2007
Gold: 12,001.00
May 31 2012 10:15am
Quote (c00kie_m0nster @ 31 May 2012 17:00)
hitta messershmits reaver precis.. sög röv precis som mina set pants:(



en sån messerschmitt?
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
May 31 2012 10:25am
Quote (ChingeR @ May 31 2012 03:54pm)
jag har inte tur, jag köper saker billigt på ah och säljer för dyrare ;)

byxorna köpte jag för 80k


nöter du ah mer än du spelar då eller ? ^_^
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 31 2012 10:26am
Quote (HaLLuXX @ 31 May 2012 18:25)
nöter du ah mer än du spelar då eller ?  ^_^


si :)

current offer 500k på amuletten btw
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
May 31 2012 10:32am
Quote (ChingeR @ May 31 2012 04:26pm)
si :)

current offer 500k på amuletten btw


fortfarande tur :( hittar aldrig något sånt och om jag hittar det så är någon annan snabbare...
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 31 2012 10:44am
Retrieving hero list ...

I ca 20 min nu :(
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 31 2012 10:47am
Quote (Orvar @ 31 May 2012 18:44)
Retrieving hero list ...

I ca 20 min nu :(


Du kanske har svin många heroes?

This post was edited by PlaaD on May 31 2012 10:47am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 31 2012 10:50am
Quote (PlaaD @ 31 May 2012 18:47)
Du kanske har svin många heroes?


Du kan va en hero.
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 31 2012 11:11am
Error 3008
Error 3007
Error 37
Error 1
Error 20048
Error 1337?


e: glömde Error 3006

This post was edited by Marcusd0 on May 31 2012 11:28am
Member
Posts: 8,154
Joined: Nov 26 2006
Gold: 3.57
May 31 2012 11:29am
Quote (ChingeR @ 31 May 2012 15:50)
haha horadrims burgah? :D

Hittade dessa, vad tror ni om pris?

över 700k va?

http://img215.imageshack.us/img215/1753/nativevoid.png


fattar inte hur ni får saker sålda för sånna priser. hittar jag lvl 60 items med mass armor, all res och attributes får jag inte mer än drygt 40k för dom. lägger man upp dom för över 100k så ligger dom bara kvar på auction house till dom expirat
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 31 2012 11:41am
Quote (Marcusd0 @ 31 May 2012 19:11)
Error 3008
Error 3007
Error 37
Error 1
Error 20048
Error 1337?


error 3006
Go Back To Svenska Topic List
Prev16667686970545Next
Add Reply New Topic New Poll