d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1666768697098Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 8 2012 09:45am
Vad tror ni om öppningsmatchen då?
Tror på 2-1 vinst till Grekland.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 8 2012 10:35am
Quote (PlaaD @ Jun 8 2012 05:45pm)
Vad tror ni om öppningsmatchen då?
Tror på 2-1 vinst till Grekland.


dumb or

Polen har grymt anfallsspel.
Nu har dom iofs gjort mål, men redan innan matchen tippade jag på Polenvinst
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2012 04:52pm
Quote (PlaaD @ 8 Jun 2012 17:45)
Vad tror ni om öppningsmatchen då?
Tror på 2-1 vinst till Grekland.


Quote (umade @ 8 Jun 2012 18:35)
dumb or

Polen har grymt anfallsspel.
Nu har dom iofs gjort mål, men redan innan matchen tippade jag på Polenvinst


Båda fel, jag träffade dock med mitt 1-1 tips sådeså!
Missade rysslands match med 1mål hade 3-1...
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 8 2012 05:03pm
Quote (PlaaD @ 8 Jun 2012 17:45)
Vad tror ni om öppningsmatchen då?
Tror på 2-1 vinst till Grekland.


nära B)


jag lär sitta fastklistrad framför tvn hela turneringen B)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2012 05:03pm
Quote (ddown @ 9 Jun 2012 01:03)
nära  B)


jag lär sitta fastklistrad framför tvn hela turneringen  B)


Jag lär missa första matcherna cuz sover men den senare borde jag kunna se varje dag iaf..
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 8 2012 05:04pm
Quote (berhemuli @ 9 Jun 2012 01:03)
Jag lär missa första matcherna cuz sover men den senare borde jag kunna se varje dag iaf..


viktigast är att man kollar på när fina sverige spelar :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2012 05:06pm
Quote (ddown @ 9 Jun 2012 01:04)
viktigast är att man kollar på när fina sverige spelar :D


Haha, har tippat att ni går vidare till kvarten men åker där.. Tror england blir trea i gruppen o missar därmed platsen.. Blir nog inte att jag kollar sveriges match dock.. eller kanske har på i bakgrunden..
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 8 2012 05:08pm
Quote (berhemuli @ Jun 9 2012 01:06am)
Haha, har tippat att ni går vidare till kvarten men åker där..  Tror england blir trea i gruppen o missar därmed platsen.. Blir nog inte att jag kollar sveriges match dock..  eller kanske har på i bakgrunden..


Vadå ni :D du är svensk också <3
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2012 05:24pm
Quote (umade @ 9 Jun 2012 01:08)
Vadå ni :D du är svensk också <3


NÄEEEEEJ

Håller dock smått på sverige i fotboll, även om jag blir glad när ni torskar.. är lite winwin situation.. :D
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 8 2012 06:29pm
Quote (berhemuli @ 9 Jun 2012 01:24)
NÄEEEEEJ

Håller dock smått på sverige i fotboll, även om jag blir glad när ni torskar.. är lite winwin situation.. :D


:angry:

sverige vinner hela skiten B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1666768697098Next
Add Reply New Topic New Poll