Quote (Sandman423 @ 22 Mar 2010 08:53)
Jag vet inte, men är det bara jag som märker hur "bra" spelare oftast klagar på att laget suger och det går dåligt för det, att de inte kommer vidare PSR-mässigt pga feeders, medan bra spelare inte ens behöver anstränga sig för att komma till 1650 åtminstone. Kanske finns något sammanband, jag vet inte. Mina två IRL-mates har ständigt legat på 1500, spelade en dag med dem och wops, alla hade minst 1650. Inte nog med att "bra" spelare oftast är dåliga, utan de är jävligt dryga också.
ja och nej, dels är det som svarter säger, att det är mycket möjligt att man faktiskt har fyra retards i laget.
Sen kan det också vara så att "bra" spelare påstår sig vara bra eftersom det går bra för dem just den matchen, men i övrigt är de bara okej.