d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev16667686970329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 21 2010 01:30pm
Quote (1000 @ 21 Mar 2010 17:37)
där ser man


eller tixon med 0-11 på sand wraith


mhjo, han är vääscht av alla :P
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 21 2010 04:24pm
Ger fan upp detta.. Hamnar i lag med efterblivna feeders hela tiden.. Orka.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Mar 21 2010 04:48pm
Quote (Makta @ 21 Mar 2010 22:24)
Ger fan upp detta.. Hamnar i lag med efterblivna feeders hela tiden.. Orka.


samma sak har hänt mig idag, förutom i ett game men då backdoorade dom andra <_<
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 21 2010 05:45pm


Kolla mina teammates!.. Och 5 av mina deaths var innan vi loosa så dom fick inte mycket guld från mig.. Och dom vi möte sög dolme också.. Sorgligt! Vi förlorade ofc.
Member
Posts: 558
Joined: Nov 19 2003
Gold: 150.91
Mar 22 2010 01:05am
Skippa o spela easymode så kan du slipper dilemat med att alla ska spela carry, om det nu är det du tycker är roligast

OT skrämmande CD, AMP och Gold/min for att vara EM
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Mar 22 2010 02:53am
Jag vet inte, men är det bara jag som märker hur "bra" spelare oftast klagar på att laget suger och det går dåligt för det, att de inte kommer vidare PSR-mässigt pga feeders, medan bra spelare inte ens behöver anstränga sig för att komma till 1650 åtminstone. Kanske finns något sammanband, jag vet inte. Mina två IRL-mates har ständigt legat på 1500, spelade en dag med dem och wops, alla hade minst 1650. Inte nog med att "bra" spelare oftast är dåliga, utan de är jävligt dryga också.

This post was edited by Sandman423 on Mar 22 2010 02:53am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 22 2010 03:09am
Quote (Sandman423 @ Mar 22 2010 09:53am)
Jag vet inte, men är det bara jag som märker hur "bra" spelare oftast klagar på att laget suger och det går dåligt för det, att de inte kommer vidare PSR-mässigt pga feeders, medan bra spelare inte ens behöver anstränga sig för att komma till 1650 åtminstone. Kanske finns något sammanband, jag vet inte. Mina två IRL-mates har ständigt legat på 1500, spelade en dag med dem och wops, alla hade minst 1650. Inte nog med att "bra" spelare oftast är dåliga, utan de är jävligt dryga också.


Håller inte med dig, världens bästa spelare kan inte carrya 4 retards till vinst mot 5 descent lirare det är helt omöjligt.
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 22 2010 03:16am
Quote (Sandman423 @ Mar 22 2010 08:53am)
Jag vet inte, men är det bara jag som märker hur "bra" spelare oftast klagar på att laget suger och det går dåligt för det, att de inte kommer vidare PSR-mässigt pga feeders, medan bra spelare inte ens behöver anstränga sig för att komma till 1650 åtminstone. Kanske finns något sammanband, jag vet inte. Mina två IRL-mates har ständigt legat på 1500, spelade en dag med dem och wops, alla hade minst 1650. Inte nog med att "bra" spelare oftast är dåliga, utan de är jävligt dryga också.

Jag är stuck på mina ~1730 nu när jag lirar själv då mina vänner slutat lira. Det är som att 1730 är min nemesis, går inte att ta sig där ifrån eftersom jag lirar själv. På något vänster får jag nämligen alltid retardsen i mitt lag :/
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 22 2010 05:08am
Quote (Svartermetalisk @ Mar 22 2010 09:09am)
Håller inte med dig, världens bästa spelare kan inte carrya 4 retards till vinst mot 5 descent lirare det är helt omöjligt.


Vadå? Descent 2?

Skämtåsido så håller jag med, dock är det ett problem då "bra" spelare ofta skyller förluster på andra i laget.

This post was edited by Charlieone on Mar 22 2010 05:09am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Mar 22 2010 06:18am
Quote (Sandman423 @ 22 Mar 2010 08:53)
Jag vet inte, men är det bara jag som märker hur "bra" spelare oftast klagar på att laget suger och det går dåligt för det, att de inte kommer vidare PSR-mässigt pga feeders, medan bra spelare inte ens behöver anstränga sig för att komma till 1650 åtminstone. Kanske finns något sammanband, jag vet inte. Mina två IRL-mates har ständigt legat på 1500, spelade en dag med dem och wops, alla hade minst 1650. Inte nog med att "bra" spelare oftast är dåliga, utan de är jävligt dryga också.


ja och nej, dels är det som svarter säger, att det är mycket möjligt att man faktiskt har fyra retards i laget.
Sen kan det också vara så att "bra" spelare påstår sig vara bra eftersom det går bra för dem just den matchen, men i övrigt är de bara okej.
Go Back To Svenska Topic List
Prev16667686970329Next
Add Reply New Topic New Poll