☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Betygsätt Låten Ovan!
Prev
1
66
67
68
69
70
325
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 71003
Replies: 3248
Track Topic
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,009.62
#671
Jun 28 2010 07:37am
1/10 sorry, tål verkligen inte den där kärringen
Spänn fast säkerhetsbältet nu kids, för den här kommer rocka sönder er!
mardiorama
Banned
Posts: 4,569
Joined: Mar 31 2007
Gold
:
320.00
#672
Jun 28 2010 09:14am
jo rockig är den allt, men är inget större fan av pudelrock eller vad man kallar det och det är ingen höjdare för att vara en sån heller
den går att lyssna på väldigt lätt och slår väl ändå en hel del musik så jag ger den 5/10
Alphabetz
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold
:
15.00
#673
Jun 28 2010 09:19am
Queens är alltid sköna! Denna låt var inget undantag
7/10.
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,009.62
#674
Jun 28 2010 09:25am
Den var mysig, blev fan positivt överraskad ^ 8/10
FreakYzX
Member
Posts: 17,636
Joined: Aug 27 2008
Gold
:
27,950.00
#675
Jun 28 2010 11:25am
6/10 , gillade den inte så mycket, men fet instrumentalt!
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#676
Jun 29 2010 04:27am
2/10
BraSma
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold
:
1,029.08
#677
Jun 29 2010 04:48am
den var helt ok 6/10
This post was edited by BraSma on Jun 29 2010 04:48am
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#678
Jun 29 2010 07:38am
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#679
Jun 29 2010 07:39am
Quote (R4mses @ Jun 29 2010 01:38pm)
http://www.youtube.com/watch?v=-82pkYHNV6A
ITS 2010, RAPE IS BACK!
hands on my sausage bitch. welcome to auschwitz
Alphabetz
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold
:
15.00
#680
Jun 29 2010 07:52am
Brutalt dålig, 0/10.
Tyvärr gillar jag inte fjortisrösten i refrängen, dom skulle bara haft Veronica Maggio där. Men annars är låten top notch, texten även den!
This post was edited by Alphabetz on Jun 29 2010 07:52am
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
66
67
68
69
70
325
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact