d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betygsätt Låten Ovan!
Prev16667686970325Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Jun 28 2010 07:37am
1/10 sorry, tål verkligen inte den där kärringen :(

Spänn fast säkerhetsbältet nu kids, för den här kommer rocka sönder er!

Banned
Posts: 4,569
Joined: Mar 31 2007
Gold: 320.00
Jun 28 2010 09:14am
jo rockig är den allt, men är inget större fan av pudelrock eller vad man kallar det och det är ingen höjdare för att vara en sån heller

den går att lyssna på väldigt lätt och slår väl ändå en hel del musik så jag ger den 5/10

Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 28 2010 09:19am
Queens är alltid sköna! Denna låt var inget undantag :) 7/10.

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Jun 28 2010 09:25am
Den var mysig, blev fan positivt överraskad ^ 8/10

Member
Posts: 17,636
Joined: Aug 27 2008
Gold: 27,950.00
Jun 28 2010 11:25am
6/10 , gillade den inte så mycket, men fet instrumentalt!

Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 29 2010 04:27am
2/10 :blink:

Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 29 2010 04:48am


den var helt ok 6/10



This post was edited by BraSma on Jun 29 2010 04:48am
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jun 29 2010 07:38am
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jun 29 2010 07:39am
Quote (R4mses @ Jun 29 2010 01:38pm)
http://www.youtube.com/watch?v=-82pkYHNV6A


ITS 2010, RAPE IS BACK!
hands on my sausage bitch. welcome to auschwitz
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 29 2010 07:52am
Brutalt dålig, 0/10.



Tyvärr gillar jag inte fjortisrösten i refrängen, dom skulle bara haft Veronica Maggio där. Men annars är låten top notch, texten även den! :)

This post was edited by Alphabetz on Jun 29 2010 07:52am
Go Back To Svenska Topic List
Prev16667686970325Next
Add Reply New Topic New Poll