d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2 Tråden
Prev1667668669670671723Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 3 2010 09:11am
Quote (Svartermetalisk @ Oct 3 2010 05:09pm)
Vafan? lol


..Och installerar med skivor igen ^_^

Funkade inte o switcha cdkey med D2 från Blizzard :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 3 2010 09:12am
Quote (PhearCIII @ Oct 3 2010 05:11pm)
..Och installerar med skivor igen ^_^

Funkade inte o switcha cdkey med D2 från Blizzard :P


xDDDDD

Fortfarande #1?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 3 2010 09:12am
Quote (Svartermetalisk @ Oct 3 2010 05:12pm)
xDDDDD

Fortfarande #1?


Jadå

5m till 96 :P
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Oct 3 2010 09:18am
moget, jävla wannabe

Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 3 2010 09:19am
Quote (SCXiao @ Oct 3 2010 05:18pm)
moget, jävla wannabe

http://img842.imageshack.us/img842/7361/screenshot039u.jpg


Varför så stor D2 fönster? :unsure:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Oct 3 2010 09:22am
Quote (PhearCIII @ 3 Oct 2010 15:19)
Varför så stor D2 fönster? :unsure:


laggar sönder när jag kör 800x600 :mellow:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 3 2010 09:23am
Quote (SCXiao @ Oct 3 2010 05:22pm)
laggar sönder när jag kör 800x600 :mellow:


:mellow:
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 3 2010 09:27am
20 ias 15 str 5 dex light res 30 40 mana

vad ska jag ta för dom

nl
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Oct 3 2010 10:00am
Hur går det med levlandet oliwer?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 3 2010 10:07am
Någon som har en slot över för en lvl 75 sorka? :<
Go Back To Svenska Topic List
Prev1667668669670671723Next
Closed New Topic New Poll