☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella D2 Tråden
Prev
1
666
667
668
669
670
723
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 56262
Replies: 7224
Track Topic
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#6671
Oct 3 2010 08:06am
Quote (Hellgren @ 3 Oct 2010 15:26)
77hdong , men orkar inte lira för jag är för lat för att gå ^^
så jag börja med sc igår och är 78 där
Lol :/
Jag lirar dong också, funkar faktiskt i hell nu
fideuu
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold
:
3,352.14
#6672
Oct 3 2010 08:07am
2 barb 9 fcr 22 str 1x life 1x mana amu värd ngt? nl
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,365.47
#6673
Oct 3 2010 08:15am
Quote (snoramej @ 3 Oct 2010 14:06)
Lol :/
Jag lirar dong också, funkar faktiskt i hell nu
jag lirar också dong, 85
teleport charges >>>>>>>>>>>>>>>>>> behöva gå
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#6674
Oct 3 2010 08:24am
Quote (Mikob @ Oct 3 2010 02:45pm)
2Martial arts, 6fcr, 15str, 20dex
2Warcries, 8fcr, 26str, 21mana
Euscnl, värda att försöka sälja?
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#6675
Oct 3 2010 08:32am
Quote (SCXiao @ 3 Oct 2010 16:15)
jag lirar också dong, 85
teleport charges >>>>>>>>>>>>>>>>>> behöva gå
naj's staff xD
Quote (Mikob @ 3 Oct 2010 16:24)
dom suge rlol
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#6676
Oct 3 2010 08:33am
Quote (SCXiao @ 3 Oct 2010 16:15)
jag lirar också dong, 85
teleport charges >>>>>>>>>>>>>>>>>> behöva gå
Fyfan vad det är drygt med teleport charges
Springer hellre ^^
Brallan
Member
Posts: 1,643
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
1,003.50
#6677
Oct 3 2010 09:00am
värt o spara?
har sån jävla dålig koll på "bra" mods
This post was edited by Brallan on Oct 3 2010 09:00am
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#6678
Oct 3 2010 09:00am
Quote (Brallan @ 3 Oct 2010 17:00)
http://img810.imageshack.us/img810/4580/trapcirc.png
värd på ladder?
skulle tippa på 35000 guld
This post was edited by hestJaevel on Oct 3 2010 09:00am
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#6679
Oct 3 2010 09:09am
Avinstallerar D2
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#6680
Oct 3 2010 09:09am
Quote (PhearCIII @ Oct 3 2010 05:09pm)
Avinstallerar D2
Vafan? lol
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
666
667
668
669
670
723
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact