d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2 Tråden
Prev1666667668669670723Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 3 2010 08:06am
Quote (Hellgren @ 3 Oct 2010 15:26)
77hdong , men orkar inte lira för jag är för lat för att gå ^^
så jag börja med sc igår och är 78 där :)


Lol :/

Jag lirar dong också, funkar faktiskt i hell nu :)
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Oct 3 2010 08:07am
2 barb 9 fcr 22 str 1x life 1x mana amu värd ngt? nl
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Oct 3 2010 08:15am
Quote (snoramej @ 3 Oct 2010 14:06)
Lol :/

Jag lirar dong också, funkar faktiskt i hell nu :)


jag lirar också dong, 85 B)

teleport charges >>>>>>>>>>>>>>>>>> behöva gå
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 3 2010 08:24am
Quote (Mikob @ Oct 3 2010 02:45pm)
2Martial arts, 6fcr, 15str, 20dex

2Warcries, 8fcr, 26str, 21mana

Euscnl, värda att försöka sälja?


:)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 3 2010 08:32am
Quote (SCXiao @ 3 Oct 2010 16:15)
jag lirar också dong, 85 B)

teleport charges >>>>>>>>>>>>>>>>>> behöva gå


naj's staff xD

Quote (Mikob @ 3 Oct 2010 16:24)
:)


dom suge rlol
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 3 2010 08:33am
Quote (SCXiao @ 3 Oct 2010 16:15)
jag lirar också dong, 85 B)

teleport charges >>>>>>>>>>>>>>>>>> behöva gå


Fyfan vad det är drygt med teleport charges

Springer hellre ^^
Member
Posts: 1,643
Joined: Jul 10 2008
Gold: 1,003.50
Oct 3 2010 09:00am


värt o spara?
har sån jävla dålig koll på "bra" mods :lol:

This post was edited by Brallan on Oct 3 2010 09:00am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 3 2010 09:00am
Quote (Brallan @ 3 Oct 2010 17:00)
http://img810.imageshack.us/img810/4580/trapcirc.png

värd på ladder?  :lol:


skulle tippa på 35000 guld

This post was edited by hestJaevel on Oct 3 2010 09:00am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 3 2010 09:09am
Avinstallerar D2 <_<
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 3 2010 09:09am
Quote (PhearCIII @ Oct 3 2010 05:09pm)
Avinstallerar D2 <_<


Vafan? lol
Go Back To Svenska Topic List
Prev1666667668669670723Next
Closed New Topic New Poll