d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1666667668669670820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 29 2014 04:17pm
Quote (R4mses @ 29 Jan 2014 22:48)
ja bror

ofc gainer kan hjälpa, men kosten ska ju va grunden eetc?


Japp, anledningen till att man tar gainer etc är för att det är lättare att dricka kalorier än det är att äta kalorier.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 30 2014 02:04am
Quote (eviilution @ Jan 29 2014 09:24pm)
Kostlära hit kostlära dit.

Med miitt kebab och McDonalds intag dom senaste åren (Kebab börja jag med när jag var 15) så borde jag väga ton. Grädde är något farsan alltid haft i maten och röd mjölk har alltid druckits osvosovsv. Jag är en sån där person som alltid varit smal och har svårt att gå upp i vikt.


Dem bästa kroppsbyggare ja vet är dem som har lätt att justera sin vikt upp/ner men du har ju en stor fördel du med, det kommer synas tydligare att du bygger muskler varje gram du går upp ju :p



Quote (PlaaD @ Jan 29 2014 10:17pm)
Japp, anledningen till att man tar gainer etc är för att det är lättare att dricka kalorier än det är att äta kalorier.


sant. Det finns ingen naturliga föda som är flytande som innehåller kalorier, det tar cirka 20min för kroppen att notera att man har intagit tillräckligt med föda, och är det i form av flytande sådan har man hunnit få i sig en rejäl mängd.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jan 30 2014 02:38am
Quote (ankiie @ 30 Jan 2014 08:04)
Dem bästa kroppsbyggare ja vet är dem som har lätt att justera sin vikt upp/ner men du har ju en stor fördel du med, det kommer synas tydligare att du bygger muskler varje gram du går upp ju :p





sant. Det finns ingen naturliga föda som är flytande som innehåller kalorier, det tar cirka 20min för kroppen att notera att man har intagit tillräckligt med föda, och är det i form av flytande sådan har man hunnit få i sig en rejäl mängd.


Jag ser ju klart att det hänt något sen jag börja och det är cirka 7kg plus. Tyvärr går det sakta.som satan då jag gymmat i snart två år, kanske 1år 6mån om man tar bort uppehåll oså. Borde fått lite mer muskler i min mening på den tiden.

Ökning i vikt tycker jag att det står still helt och hållet. Men blir svårt att pressa sig när man kör själv för min gymkompis fuskar med gymmet hela jävla tiden.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 30 2014 02:48am
Quote (eviilution @ 30 Jan 2014 09:38)
Jag ser ju klart att det hänt något sen jag börja och det är cirka 7kg plus. Tyvärr går det sakta.som satan då jag gymmat i snart två år, kanske 1år 6mån om man tar bort uppehåll oså. Borde fått lite mer muskler i min mening på den tiden.

Ökning i vikt tycker jag att det står still helt och hållet. Men blir svårt att pressa sig när man kör själv för min gymkompis fuskar med gymmet hela jävla tiden.


Gör som mig. Jag tränar själv. Det blir mycket seriösare då.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jan 30 2014 02:49am
Quote (Fil @ Jan 30 2014 09:48am)
Gör som mig. Jag tränar själv. Det blir mycket seriösare då.


Jag kan inte träna med folk.
Det blir för mycket snack.

Antingen är jag själv eller så tränar jag med någon som pratar lika lite som mig själv och hjälper varandra på gymmet.
Men att gå 3-4 stycken ihop är helt värdelöst.

Max 2!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 30 2014 02:50am
Quote (Fil @ Jan 30 2014 08:48am)
Gör som mig. Jag tränar själv. Det blir mycket seriösare då.


Detta! Har tänkt tanken på o "låta" hehe någon träna med mig ibland fast vet att jag kör seriösare själv, så håller mig till det. Dina polare kommer förstå.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jan 30 2014 05:35am
Quote (Fil @ 30 Jan 2014 08:48)
Gör som mig. Jag tränar själv. Det blir mycket seriösare då.


Det äe inget problem när vi väl tränar men för hans del blir det typ två gånger i veckan då han ska göra massa annat,Resterande kör jag själv.

Problemet när jsg kör själv är att jag inte vill lasta på extra vid bänk just för att jag kanske inte kommer orka eller gör den där extra utifall om jag inte klarar den och ligger där med en stångjävel :p

Men har en polare som kommer hem ifrån mali om ågon månad han är lite mer seriös.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 30 2014 05:47am
Quote (ankiie @ 30 Jan 2014 09:04)
sant. Det finns ingen naturliga föda som är flytande som innehåller kalorier, det tar cirka 20min för kroppen att notera att man har intagit tillräckligt med föda, och är det i form av flytande sådan har man hunnit få i sig en rejäl mängd.


wat?
Mjölk?

Quote (Spetch @ 30 Jan 2014 09:49)
Jag kan inte träna med folk.
Det blir för mycket snack.

Antingen är jag själv eller så tränar jag med någon som pratar lika lite som mig själv och hjälper varandra på gymmet.
Men att gå 3-4 stycken ihop är helt värdelöst.

Max 2!


Jag tränat oftast själv men kan träna med 5-6st utan problem så länge de kör på samma nivå/har samma målish som jag.
Att träna med folk i klassen är aids, jag försöker t.om undvika att hälsa på dem när jag ser dem på gymmet. Ser jag däremot folk från klubben så pratar vi rätt då vi nästan tränar exakt lika.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 30 2014 06:09am
Jag tränar en dag i veckan med lillebror, det är jävligt effektivt för han har tränat mycket längre och mycket seriösare än jag och det suger pung att inte vara på lillebrorsans nivå så jag peppar max B)

Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 30 2014 06:20am
Quote (PlaaD @ Jan 30 2014 11:47am)
wat?
Mjölk?



Jag tränat oftast själv men kan träna med 5-6st utan problem så länge de kör på samma nivå/har samma målish som jag.
Att träna med folk i klassen är aids, jag försöker t.om undvika att hälsa på dem när jag ser dem på gymmet. Ser jag däremot folk från klubben så pratar vi rätt då vi nästan tränar exakt lika.


hade glömt mjölk men bara bebisar får den drycken, en individ i vuxen ålder får inte det naturligt. Hade en vuxens människa idag druckit mjölk hade vi blivit övergödda om vi hade samma tillgång till annan mat, så evolutionen försäkrar sig om en fortsatt positiv riktning genom att det forslas bort under den senare perioden i livet.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1666667668669670820Next
Add Reply New Topic New Poll