Quote (R4mses @ 29 Jan 2014 21:10)
jag tror att det är bättre att äta mat, det är inte pulvernas fel / förtjänst om du går upp eller ned i vikt. kolla in kostlära
Kostlära hit kostlära dit.
Med miitt kebab och McDonalds intag dom senaste åren (Kebab börja jag med när jag var 15) så borde jag väga ton. Grädde är något farsan alltid haft i maten och röd mjölk har alltid druckits osvosovsv. Jag är en sån där person som alltid varit smal och har svårt att gå upp i vikt.